Gå til innhold

Km-telleren teller ikke, men trip-telleren teller

Anbefalte innlegg

Skrevet

Utrolig!

Far min hadde en 735i som stoppet på akkurat det samme tallet. Fant aldri utav det problemet. Kjørte med dette i 2 år uten at eukontrollen fant utav det. Sa bare at bilen stod mye hehe!

Kan jo ikke være et sykt sammentreff dette?? :roll:

• Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Heh, se der.

Så mye for å stole blindt på et godkjent verksted. Det var under punktet for hastighetsmåler de hadde plassert det at km-telleren ikke teller.

Jeg tror jeg skal ta meg en telefon til dette verkstedet imorgen, å prøve meg på en anke eller noe.

Mange takk, dette var uventet informasjon som forhåpentligvis vil sørge for at jeg snart kan kjøre lovlig rundt igjen.

kan du ikke bare dra til et annet verksted og si at nå har jeg fikset hastihets måleren er jo den det står feil på ? du trenger ikke si noe om det andre.

Skrevet

Ja det er undre punkt 7.3 hastighetsmåler de har plassert feilen, men i de har itillegg i feilbeskrivelsen skrevet at KM.teller virker ikke.

Så jeg er nok nødt til å snakke med de som utførte kontrollen hvis jeg skal slippe unna med en etterkontroll. Men hvis de blir vanskelige, og står på sitt betaler jeg nok for en ny kontroll på et annet verksted ja.

Utrolig!

Far min hadde en 735i som stoppet på akkurat det samme tallet. Fant aldri utav det problemet. Kjørte med dette i 2 år uten at eukontrollen fant utav det. Sa bare at bilen stod mye hehe!

Kan jo ikke være et sykt sammentreff dette?? :roll:

Nei det er ingen tilfeldighet nei, alle BMW e32 produsert før februar '89 stopper merkelig nok på dette tallet.

299960km.jpg

http://bmwe32.masscom.net/johan/299960/299960.htm

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...