bull91 Skrevet Oktober 5, 2009 Share Skrevet Oktober 5, 2009 Har det meste av e36 deler. Har en komplett bil som er skrud i deler da den ble stjålet og de som tok den skulle vel bruke deler fra den... Selgest i deler fordi jeg verken har tid eller kunskap for å få den sammen igjen. Bilen er 99% rustfri noe som er sjeldent på en så gammel e36! å dette kan du se tydelig siden bilen står i deler. Det er lav km stand på bilen (143000) mens motoren har gått 155000. Har det meste av deler så er bare å spørre hvis du trenger noe:) Motor/girkasse selgest komplett så selger ikke motordeler. Men utenom dette har jeg: - Seter (ikke slitt) med midt armlene - dører - bagasjeluke - Panser - Skjermer - 18" bmw felger (nye dekk). - Front lykter /m angel eyes - balykter - uorginale front skjermer "m3" (ulakkert) - speil - dasjbord og alt av innvendige deler. - Tenningslås +++ har alt av deler Deler som er solgt: - grill - orginale front lykter (har ett sett igjen) - eksosanlegg - Panser - Orginale skjermer - Frontfanger /m tåkelys Har også noen 318 motor deler + komplett 316 motor og girkasse. - dynamo - ny vannpumpe - eksos monifoil - startmotor 316 motor selgest billig, men kjøper betaler eventuelt frakt. Ring eller pm for mer info. (90980778) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bull91 Skrevet Oktober 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Oktober 7, 2009 Share Skrevet Oktober 7, 2009 pris på baklykter? send pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sexeren Skrevet Oktober 7, 2009 Share Skrevet Oktober 7, 2009 Hvor mye for bil uten motor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sector59 Skrevet Oktober 8, 2009 Share Skrevet Oktober 8, 2009 eg sier de samme å har du speedometer? hvor mye er de evt gått>? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bull91 Skrevet Oktober 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2009 Hvor mye for bil uten motor? du må bare komme med et bud, men panser, grill og frontfanger er solgt, men resten skal være dær Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bull91 Skrevet Oktober 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2009 eg sier de samme å har du speedometer? hvor mye er de evt gått>? Har 2 speedometer. 318 speedometer som har gått 139tusen, og 320 speedometer som har gått ca 201 tusen husker ikke helt nøjaktig. Er mulig 318 speedometeret passer på 320 også, det vet jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moon-BMW Skrevet Oktober 11, 2009 Share Skrevet Oktober 11, 2009 Pris på Bakluke?? Er det noe rust på den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuxxix Skrevet Oktober 11, 2009 Share Skrevet Oktober 11, 2009 Pris på felger ? Send PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
baremats91 Skrevet Oktober 12, 2009 Share Skrevet Oktober 12, 2009 mye skal du ha for seter og dørtrekk og midtarmlene ? send pris på pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå