Mons1 Skrevet Oktober 5, 2009 Skrevet Oktober 5, 2009 Jeg vurderer å kjøpe Defa WarmUp i min E46 320dAT. Er det noen her som har montert dette selv? Hvor monterer man laderen og hvordan legger man kabel inn i kupeen?
fredriko Skrevet Oktober 5, 2009 Skrevet Oktober 5, 2009 Hei, jeg monterte dette på en Mitsubishi Colt i forbinnelse med jobben for en tid tilbake. Veldig enkelt og montere, laderen monterer du hvor du vil/har plass egentlig, da det er lange ledninger på denne, og når det kommer til kabelen inni kupeen så fant jeg et hull i torpedoen som jeg la inn kablene i. Og motorvarmeren monterer du på utsida av blokka (hvis du har alu blokk) hvis ikke så monterer du den i kjølesystemet
tomerikk Skrevet Oktober 5, 2009 Skrevet Oktober 5, 2009 her er monteringsanvisning til E46: http://www.defa.com/wup_files/81.pdf
fsundby1 Skrevet Oktober 5, 2009 Skrevet Oktober 5, 2009 Kolben settes rætt på bunnpanna,på venstre side når du ser på bilen forfra er det en propp helt nedi bunn hvor dieselvarmeren står.det var veldi enkelt og greit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå