jon///M Skrevet Oktober 5, 2009 Share Skrevet Oktober 5, 2009 skal ha meg batteri i min e34 m5 (s38b36 med batteriet under baksetet) og lurer på følgende. -hvor stort skal det være. og hvilken side skal polene være på og slikt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Oktober 5, 2009 Share Skrevet Oktober 5, 2009 antar jeg har samme opplegget på min 540, og der er ihvertfall pluss på høyre side når du holder batteriet slik at polene er mot deg. bruker et helt normalsized sønnak batteri. Gelébatteri blir for høye, så disse må legges ned for å passe. da må du og modifisere festeanordning. altså må polene være plassert slik som dette: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Oktober 5, 2009 Share Skrevet Oktober 5, 2009 85ah skal det være. biltema har bra batterier, hadde det i min gamle m5 og ingen problemer med det, det fra biltema var på 88ah og passer rett i bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Oktober 5, 2009 Share Skrevet Oktober 5, 2009 bare for min egen nysgjerrighet; trenger M5 mer startstrøm en resten av E34'ene? (grunnet f.eks høyere komp?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå