_Spike_ Skrevet Mars 9, 2011 Forfatter Skrevet Mars 9, 2011 Her kommer litt flere bilder bilder Thans1 Ble ikke hellrot ZhilleN, men Tornadorød
sladjan Skrevet Mars 9, 2011 Skrevet Mars 9, 2011 Tøft, kommer til å bli bra. syns e36 kler å være rød og denne fargen såg bra ut med svarte detaljer blir det veldig bra
_Spike_ Skrevet Mars 12, 2011 Forfatter Skrevet Mars 12, 2011 sladjan: Ja, skal bli spennende og se når alt er montert og fiks ferdig Lurer på og lakke M-lister og diverse likt taket, men får se hvordan det blir
Pedi Skrevet Mars 12, 2011 Skrevet Mars 12, 2011 Tøff rødfarge! EDIT: Jøsses BT... Jeg såg ikke før nå at dette var din bil!! Fet rødfarge, og stilig prosjekt da! Dette har du ikke sagt noe om, du har bare snakka om at du har ein 36er lixom!! Nei, digga fargen, og den bakluka var rååå!!
Joher Skrevet Mars 12, 2011 Skrevet Mars 12, 2011 Csl bakluken ser jo helt kanon ut på E36! Blir knall den bilen din da! (-hadde lakket taket rød hadde det vært min, selv om det ikke har noooe å si :D )
babjorn Skrevet Mars 13, 2011 Skrevet Mars 13, 2011 Svart matt ser det utsom.Veldig pen rød farge,men kræsjer litt med den tamme sort fargen på take.
_Spike_ Skrevet Mars 14, 2011 Forfatter Skrevet Mars 14, 2011 Takker for hyggelige tilbakemeldinger Og taket er svart matt ja.. Synes rødt og sort går godt sammen, så da ble det sånn Og finnes det noen spreke sort farge? hehe.. Så blir det svarte lister, kanskje diffusor og noen andre ting blir sort også :)Time will show
Gjest atlis Skrevet Mars 15, 2011 Skrevet Mars 15, 2011 blir kjempekult bjørn tore! den csl bakluka? er det helstøpt eller har du bare kjøpt flappen og lima fast og sparklet? Stå på! Liker det jeg ser
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå