ZhilleN Skrevet Mars 15, 2011 Skrevet Mars 15, 2011 Auuuda!!! Det var tøft med csl luka Tøff farge, men likte ikke svartmatt...
MeSs Skrevet Mars 15, 2011 Skrevet Mars 15, 2011 Takker for hyggelige tilbakemeldinger Og taket er svart matt ja.. Synes rødt og sort går godt sammen, så da ble det sånn Og finnes det noen spreke sort farge? hehe.. Så blir det svarte lister, kanskje diffusor og noen andre ting blir sort også :)Time will show Det var kult Men tror det hadde vært enda kulere med svart blank
_Spike_ Skrevet Mars 16, 2011 Forfatter Skrevet Mars 16, 2011 blir kjempekult bjørn tore! den csl bakluka? er det helstøpt eller har du bare kjøpt flappen og lima fast og sparklet?Stå på! Liker det jeg ser Takker for det Atle Og CSL luka er helstøpt Må vist få noe klarlakk på taket ser jeg hehe.. Men takker for kommentarer
Sund.M3 Skrevet Mars 16, 2011 Skrevet Mars 16, 2011 ser frem til og se denna ferdig, få på noe klar lakk på taket ja
_Spike_ Skrevet Mars 27, 2011 Forfatter Skrevet Mars 27, 2011 Ikke fått den på veien helt enda.. Usikker om det blir vannsliping å litt mer klarlakk Men får se hva som skjer Noen flere bilder
sector59 Skrevet Mars 27, 2011 Skrevet Mars 27, 2011 Så lenge den blir klar til sommeren er det vell bare å kjøre på?
bmwrasaren Skrevet Mars 27, 2011 Skrevet Mars 27, 2011 Skam flotte BMW BT! Godt at du gikk over til BMW og sluttet med det Opel tullet Jeg var innom jobben din i forrige uke, du så noe opptatt ut så fikk ikke pratet så mye med deg.
haybimmsen Skrevet Mars 31, 2011 Skrevet Mars 31, 2011 halo i luka da:P dette blir jo bare heilt råtttt:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå