Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har 2 stk porsche calipere(forran) som jeg har hatt liggende en stund og skulle lakke gule, men så kom det noen gule til salgs så kjøpte jeg de så da legger jeg de røde mine til salgs. Adaptere og skiver kan jeg skaffe fra tyskland med billig frakt og uten toll.

BUD?

07.jpg

12-1.jpg

13kk.jpg

Skivene er 298mm

06k.jpg

Skrevet

om det er med skivet og calipere forann så er det ganske billig tror jeg..nå vet jeg ikke specs, men så ett Ksport frambremsesett på Gs, og det kosta 21 000,- :o

Skrevet

Koster rett i underkant av 10 000 får caliper, skiver og adapter. Jeg vil påstå det er billig. k-sport går jo også an og få kjøpt får litt mer penger, men er ganske sikker på at porsche er bedre kvalitet.

Skrevet

Kan du spesifisere hvilke diametre det er på stempler i kaliper samt min/max tykkelse og max diameter på skive? Er monteringshull på kaliper 130 mm c/c?

Skrevet
Kan du spesifisere hvilke diametre det er på stempler i kaliper samt min/max tykkelse og max diameter på skive? Er monteringshull på kaliper 130 mm c/c?

Det kan jeg finne ut. Reiser offshore akuratt nå men kan får farmin til og måle eller sjekke det selv om 2 uker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...