Reaction Skrevet Oktober 6, 2009 Share Skrevet Oktober 6, 2009 Noen som veit hvor jeg får bestilt? Har bare kommet over til sedan. Hadde sedan lyktene passet så hadde jeg vært fornøyd jeg : ) Også litt offtopic, Noen som veit hvor jeg får kjøpt stort BMW Flagg? har sett link inne her på bimmers men finner den ikke igjen. Takk for alle saklige svar : )) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Viste Skrevet Oktober 6, 2009 Share Skrevet Oktober 6, 2009 Hei. Jeg har originale baklykter til E34 Touring. Kommer fra 93 mod. 530 V8. Hvis det er interessant så kan jeg ta av lyktene på en prosjektbil. Ca 1.000 kr + frakt for alle 4. Eirik. 92 22 65 44. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reaction Skrevet Oktober 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2009 Tusen takk, men er mer på utskikk etter med blanke i stedet for gule, hvis du skjønner hva jeg mener ? : ) Tøft prosjekt foresten : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Oktober 6, 2009 Share Skrevet Oktober 6, 2009 Du får høre om de har fler igjen . Litt jobb, men ingen umulig oppgave. Har selv bygd om 3 sett med lykter . Her har du en DIY. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Force Skrevet Oktober 6, 2009 Share Skrevet Oktober 6, 2009 Hei har en hel 525 ia Touring i deler till salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reaction Skrevet Oktober 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2009 Ingen som har sett den linken jeg vil frem til her altså ? Dem hadde veldig mye bmw deler, dem solgte masse rart, jeg er på utskikk etter et flagg med bare BMW logoen på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå