Gå til innhold

E30 uansett karosseri og motor. (E34 kan vurderes) max 20k


rolfi
 Share

Anbefalte innlegg

Hallo.

Ei venninne av meg ble påkjørt i sin Golf og må dermed ha ny bil.

Hun har lyst på E30. Krav er at den er i god stand og at den er eu-godkjent en god stund framover. Ikke noe istykkerkjørt objekt.

Hun kan skifte hjul og vet forskjellen på oljepåfyllingslokk og spylertank, men det blir jeg som må skru på bilen og derfor setter vi pris på en bil med lite feil :)

Hun har 20 000,- å bruke og bryr seg ikke om det er 2-dørs, 4-dørs eller stasjonsvogn, heller ikke motor har noe å si.

Er klar over at man ikke får en strøken E30 til den prisen, men om noen har noe som kan funke for henne så gi beskjed.

E34 kan også vurderes, da ikke 518i...

Håper noen har/vet om noe. Gi beskjed her i tråden eller på PM til meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en E30 91' 316i.. Denne er helt orginal.

Litt rust men ellers grei.. Veldig fin inni.. ikke slitt.

Det som er minus med bilen er at den har defekt topp.. Har blitt kjørt varm å toppen har sikkert vridd seg.

Men du skal få bilen billig å jeg kan skaffe topp..

Hvis du skrur så fikser du jo lett å skifte topp på denn ;)

Gi lyd for bilder og mer info..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun fant seg bil tidligere i dag, men takker for alle henvendelser. :)

Det ble en nermest strøken E34 520i. Må bytte foringen på diffen, så er den som ny å kjøre! 4x el vinduer, aircondition, original rullegardin og sånt greit utstyr :) Hun er storfornøyd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 000,- Lav pris siden det er M20. Svetter litt olje, men finnes ikke tikking, er en bulk men veldig bra rustmessig. Gått 160 000km. Hadde ikke hun kjøpt den hadde jeg gjort det, skiftet til M50 og solgt videre for langt høyere pris :)

Alt av kvitteringer finnes fra 88 og til i år. Fra 2007-2009 er det lagt ut over 25 000kr på bilen i reparasjoner. Hele bilen er jo omtrent ny. Virkelig en bra vedlikeholdt bil, hatt kun voksne eiere. Har hele historikken fra den ble kjøpt ny i Tyskland i 88.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...