oddis Skrevet Oktober 6, 2009 Skrevet Oktober 6, 2009 Er det noen her som vet hvor mye som må endres for å få et E46 ratt f.eks, til å passe i E30? Må man til med adaptersplines? Er det noen som har gjort det her ? Rattlåsen vil jeg tro er et annet problem. Sett et par i utlandet men ikke sett noe forklaring på hva som må gjøres. E46 moccaratt blir pent i E30 syns jeg, litt mindre enn det store E30 rattet, og blender fint inn ifht. alskens rally og motorsporratt. Har funnet et 1 serie ratt og E92 ratt som kan også være intressant.. Innspill ønskes!
Yngvejos Skrevet Oktober 6, 2009 Skrevet Oktober 6, 2009 Det passet bedre enn forventet. Kunne tenkt meg et nyere sportratt jeg også, liker de nye tykke rattene fra BMW.
winchester Skrevet Desember 4, 2010 Skrevet Desember 4, 2010 oddis, har du funnet ut noe mer om dette? Er vel en mega-bump dette her, men fortsetter heller denne enn en ny tråd.
Kristov Skrevet Desember 4, 2010 Skrevet Desember 4, 2010 Vil tippe man må flytte over rattstammen fra den aktuelle bilen - det være seg e46, e90 osv. Ser ut som hendlene på hver side av rattet er av nyere type også.
winchester Skrevet Desember 4, 2010 Skrevet Desember 4, 2010 Hm, noen aning om dette vil passe på E30 med tanke på lengde og innfestning, eller må man kappe og sveise på?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå