alpinab10biturbo Skrevet Oktober 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2009 Endelig har jeg fått dratt en B10 biturbo til Farsund.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alpinab10biturbo Skrevet Oktober 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2009 Endelig har jeg fått dratt en B10 biturbo til Farsund.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet Oktober 6, 2009 Share Skrevet Oktober 6, 2009 tøft! er det denne som gjikk i trondheim? grattulerer med en drømmebil:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Oktober 6, 2009 Share Skrevet Oktober 6, 2009 uuuhuhuu! Flott bil! jeg misunner deg! hiv gjerne opp et par hundre bilder til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet Oktober 6, 2009 Share Skrevet Oktober 6, 2009 Fler bilder! NÅ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Oktober 6, 2009 Share Skrevet Oktober 6, 2009 Fin bil og svarte til mas på bilder da..!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Oktober 7, 2009 Share Skrevet Oktober 7, 2009 drømmen er og blir en biturbo men garasje må ordnes først. er så syk rå de bilene her. er det Trotto på forumet sin gamle? fra trondheim ca? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole_m7 Skrevet Oktober 25, 2009 Share Skrevet Oktober 25, 2009 Det er vel "trotto" sin gamle da jeg ikke regner med det er såååå mange fler her i landet.. Vi må ha alpina B10 biturbo treff da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Juni 30, 2010 Share Skrevet Juni 30, 2010 hvor ble det av de bildene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Juni 30, 2010 Share Skrevet Juni 30, 2010 bilder av en av tidenes råeste biler! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bcRichard Skrevet Juni 30, 2010 Share Skrevet Juni 30, 2010 Hvor mye måtte du gi for en den om jeg tørr spørre? Hvis du ikke vil svare her kan du sende en pm? Gratulere med en RÅ bil!! Bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet Juni 30, 2010 Share Skrevet Juni 30, 2010 Drømme bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå