///christian Skrevet Oktober 6, 2009 Share Skrevet Oktober 6, 2009 Hei. Har en e30 84mod med m20b20. Var på pkk for en stund tilbake, å da fikk jeg veldig høy co. Den var 6. Prøvde og skifte plugger og filter. Men vet liksom ikke hva det kan være, kan det være tenninga? Lukter forøvrig at den får for mye bensin, da den ikke klarer og forbrenne alt. Snakka med en mekaniker igår som mente det var en tempmåler som mulig var gåen på motoren, da den bare registrerer at motoren er kald, sånn at den ikke registrerer at den er varm, sånn at den gir for mye bensin. Tomgangen er høy også, men dette kan jo ha med det ovenfor da? Har prøvd og justere tomgangen selv, men ingen virkning. (Dette er motoren man kan justere tomgangen selv.) Noen som har forslag på hva det kan være? Mvh. Christian Aakre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmer-87 Skrevet Oktober 6, 2009 Share Skrevet Oktober 6, 2009 er nok sliten motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///christian Skrevet Oktober 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2009 er nok sliten motor Men det må da være noe jeg kan gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///christian Skrevet Oktober 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2009 Ingen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///christian Skrevet Oktober 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2009 Ingen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tangorev Skrevet Oktober 8, 2009 Share Skrevet Oktober 8, 2009 E85 blandet med høy oktan bensin.. Mener du kan ha 40% etanol på den motoren uten mods..prøv deg frem;) Oljeskift kan også hjelpe litt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Oktober 8, 2009 Share Skrevet Oktober 8, 2009 Eller så kan du ha ca 10-12 l med bensin på tanken, også fylle på 3-4 flasker med kondens fjerner fra tema. Funker som regel veldig greit Trodde ikke det var co begrensninger på så gamle biler jeg ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå