h.kronberget Skrevet Oktober 6, 2009 Skrevet Oktober 6, 2009 som tittelen sier, hvordan i alle dager får jeg løs staget fra der det sitter ved hjulet? har banka og slått i 4 timer nå etter alle kunstens regler, men det sitter dønn fast. noen gode tips?
h.kronberget Skrevet Oktober 6, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2009 varme har blitt flittig brukt, slegge au forsåvidt.. regner med at bolten må slås rett ut siden det er koning på den, eller er ikke det så farlig?
bmwm535i Skrevet Oktober 6, 2009 Skrevet Oktober 6, 2009 ikke gjør det da blir den "flat" og kan sette seg fast du må slå på godset der bolten går igjennom 1 kg hammer holder lenge . . .
benger Skrevet Oktober 7, 2009 Skrevet Oktober 7, 2009 Slå med mothold på andre siden av godset rundt bolten. Hold f.eks en hammer på baksiden, og slå hardt som f på andre siden. Hammeren på baksiden spretter som ball, men da løsner det! Har alltid funket for meg. 5 harde slag med mothold burde løsne den. Få gjerne en til å holde hammeren på baksiden, så får du konsentrert deg om slagene. Om hjelperen tør
h.kronberget Skrevet Oktober 7, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 7, 2009 til dere som sier det er så enkelt å bytte slike stag: det er det IKKE tusen takk til SCOOT! verktøyet du la ut bilde av funka ganske bra altså.
Fliid Skrevet Oktober 8, 2009 Skrevet Oktober 8, 2009 Skru mutteren på noen gjenger, helt til mutter og enden av gjengene flukter. Så du har en hel flate å slå imot. Da kommer den. Har brukt denne metoden og metoden med å slå på godset. Aldri vært nødvendig å bruke varme.. Kan legge til at jeg har byttet noen casterstag foringer før. I presse. Demonterer da hele armen.
scoot Skrevet Oktober 16, 2009 Skrevet Oktober 16, 2009 til dere som sier det er så enkelt å bytte slike stag: det er det IKKE tusen takk til SCOOT! verktøyet du la ut bilde av funka ganske bra altså. Hehe, bytta nettopp slike stag sjøl. Og det verktøyet er gull verdt på en BMW forstilling
turn-in Skrevet Oktober 19, 2009 Skrevet Oktober 19, 2009 Slik gjorde jeg det. Da fikk jeg skikkelig drag på slegga. (ja, jeg brukte slegge, ikke pennehammeren på bildet)
scoot Skrevet Oktober 20, 2009 Skrevet Oktober 20, 2009 Det må ha sitti godt, skal jo iikke være nødvendig å dra ut alt for å bytte ;p
turn-in Skrevet Oktober 20, 2009 Skrevet Oktober 20, 2009 Det satt godt ja. Dessuten var jeg litt nervøs for å denge borti karrosseriet med slegga.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå