RobertN Skrevet Oktober 6, 2009 Skrevet Oktober 6, 2009 Jeg har da hatt bilen min på eu kontroll og har et par ting jeg lurer på. Det er en 1991modell 320 det er snakk om. Fikk mangel på et par ting som: Lekkasje i tannstang høyre side. Slakk i tannstang. Det jeg lurer på er tannstang den som er i midten mellom endeledd under motor eller staget som går fra rattet og ned til denne, og hvis noen har en formening hva som er lettest og gjøre for og rette feilen. Og så kommer det værste, jeg fikk mangel på senkesett og felger. Dermed også en 2r på punk 9 som er Forevisning for trafikkstasjon. Hvis jeg bytter til orginale fjærer og godkjente felger, kan jeg da bare ta en vanlig etterkontroll eller må jeg fortsatt vise bilen på trafikkstasjonen. Er en del ting jeg gjerne vil slippe at BT finner ut av når de evt skal sjekke senkesett. Pluss min erfaring med BT er ikke akkurat mye og skryte av. Setter pris på alle mulige svar her, i værste fall blir det bare delesalg og ny bil på meg
Lars89 Skrevet Oktober 6, 2009 Skrevet Oktober 6, 2009 Tannstanga sitter mellom endeledda ja Enkleste er å bytte den. Du må vise den på BT. Synes dette var teit gjort av verkstedet På jobben sier vi ofte at kunden må komme å vise bilen med standardhjul hos oss og lar være å sende de til BT...
HungerForE30 Skrevet Oktober 6, 2009 Skrevet Oktober 6, 2009 Ring et annet verksted og spør dem hva som er rutinene iht senk og felg og evt vis den på nytt der.
RobertN Skrevet Oktober 7, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 7, 2009 jaja hvis jeg kan lure meg unna bt hadde det vært fint hvertfall
RobertN Skrevet Oktober 7, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 7, 2009 noen som vet sikkert om jeg må på bt eller bare ta etterkontroll en annen plass med tuv og slikt i orden
lundeboy Skrevet Oktober 7, 2009 Skrevet Oktober 7, 2009 du må på BT:( det er ikke så stress da dem bare sjekker det som er merknad.
S.Arnesen Skrevet Oktober 7, 2009 Skrevet Oktober 7, 2009 noen som vet sikkert om jeg må på bt eller bare ta etterkontroll en annen plass med tuv og slikt i orden du må på bt for godkjenning av felger og senk. Eller så kan du sette på orginal delene igjen og la vær å godkjenne. uansett så må du på visning på bt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå