CS Skrevet August 22, 2010 Share Skrevet August 22, 2010 Her er ett par bilder av min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet August 22, 2010 Share Skrevet August 22, 2010 Utrolig pen bil CS felgene er perfekte for den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CS Skrevet August 22, 2010 Share Skrevet August 22, 2010 Takk for det Jeg synes også at det ble prikken over i på bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet August 22, 2010 Share Skrevet August 22, 2010 Hiver meg på med stakarn min som må stå ute i regnet kunne jo like greit parkert inne i garasjen da, har jo blokka begge porta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
baardsen Skrevet September 12, 2010 Share Skrevet September 12, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kevoo987 Skrevet September 12, 2010 Share Skrevet September 12, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trondbrandsen Skrevet September 12, 2010 Share Skrevet September 12, 2010 Touringer må få være med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trondbrandsen Skrevet September 12, 2010 Share Skrevet September 12, 2010 Fler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trondbrandsen Skrevet September 12, 2010 Share Skrevet September 12, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kragz Skrevet September 23, 2010 Share Skrevet September 23, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet September 24, 2010 Share Skrevet September 24, 2010 Pen bil kragz. Mye utstyr også ser jeg. Anbefaler deg å sette inn chromeringer rundt instrumentene, løfter inntrykket veldig mye synes jeg. Ser vel bilder av det i tråden om min bil. Også kan du jo vurdere M-tech2 frontfanger, senk og andre speil Da er den veldig fin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kragz Skrevet September 24, 2010 Share Skrevet September 24, 2010 syns det er en kjempe god bil. solid utstyrs liste er det på den og, har det meste borsett fra m-tech utvendig, krok og rullgardin i bakruta. får se hva som skjer, har veldig lyst på et scorpion anlegg siden den høres ut som en symaskin for tiden:P chromringer rundt instrumenter skal på. var på banekjøring me den på våler nettopp, imponert over kjøre egenskapene! så det har ikke jeg så lyst å forandre så mye på, kansje det blir noen senkeskåler framme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dav-a Skrevet September 27, 2010 Share Skrevet September 27, 2010 Nybegynner bilen til en fornøyd 18 åring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim H Skrevet September 27, 2010 Share Skrevet September 27, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet Februar 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2011 noen som har fått tatt seg tid i kulden til litt vinterfotografering ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå