janerik171187 Skrevet Oktober 7, 2009 Skrevet Oktober 7, 2009 hei, har en plass på et verksted nå, men siden jeg har kjøpt hus med uthus med mekkeplass så trenger jeg ikke denne plassen mer. koster 875kr per plass i mnd, er sammen med 3 andre om verkstedet. evnt oppsigelsestid er 3mnd eller finne en som overtar er grei plass til 2 biler. pult +hyllesystemet langs veggen kan følge med for 1000kr, (ca det kostet meg å lage hyllene) dog uten skuffene da de vil jeg ha selv. bilder: dårlig bilde, men er litt over 2 e30 lengder dyp har liksom ikke tatt bilder av selve plassen men kan ta noen til helga om noen er int. men er ivaffall plass til 2 biler, evnt så går det nok an å stappe inn 3 eller 4 hvis man bare skal lagre biler. befinner seg ca 1-2km fra rudskogen motorsenter i rakkestad, så er veldig ideelt for folk som er mye på rudskogen. send pm, sms 47341773 eller rett og slett skriv her blir ledig iløpet av november en gang.
S.Arnesen Skrevet Oktober 15, 2009 Skrevet Oktober 15, 2009 Mot rakkestad? eller sarpsborg? Hvor mange kvadrat er det ca?
janerik171187 Skrevet Oktober 15, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 15, 2009 Mot rakkestad? eller sarpsborg? Hvor mange kvadrat er det ca? 50-60m2ca er et par km mot rakkestad fra der man svinger opp mot rudskogen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå