Gå til innhold

Bmw e39 EL-Justerbare seter


Faisal
 Share

Anbefalte innlegg

Asc er bare antispinn. DSC er stabilitetskontroll.Mulig det er antispinn bygd inn i DSC.

Har du koblet setene dine?Jeg fikk ett firma ved Sem like ved Tønsberg til å montere inn mine.Men de koblet ikke varmen så hvis du finner en god løsning på det er jeg og intressert i det ;)

Hva slags seter har du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gå på E-bay og skriv inn; bmw heat switches og velg de knappene som kom før 99 tror jeg det er,da er det en og en knapp,så må man kutte den lista som ligger ved asc knappen nå.Jeg har akkurat samme problemet, men jeg har knappene. Må bare få koblet de...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De setene jeg har kjøpt nå var montert i en 02 mod e39. de har setevarmer fra før av men jeg har ingen bryter jeg har lednings nett under setene. Men jeg vet ikke helt hva de er til men jeg har kjøpt meg sånne kontakter til el-setene via koed.no som jeg fikk tips her ifra å kjøpe.

derfor lurte jeg på om hva dsc var og acs var. fordi jeg har skaffet meg bryter med sånn setevarmer med dsc. jeg vet om dette kommer til å funger sammen hjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse knappene skal du ha: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/BMW-E38-E39-740i-740iL-750iL-528i-540i-seat-heat-switch_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem4ceb0783d7QQitemZ330360652759QQptZMotorsQ5fCarQ5fTruckQ5fPartsQ5fAccessories#ht_881wt_1302

Jeg kan ikke garantere at det funker, men min 97-model har sånne knapper og jeg putta inn seter fra 99 eller 2000 og varmen i de funker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...