NoName Skrevet Oktober 7, 2009 Share Skrevet Oktober 7, 2009 Hei Det eg lurer på er i grunn om eg kan kjøre en bil uten vindu på prøve skilt ? Kor "heil" bilen må vær ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrElg Skrevet Oktober 7, 2009 Share Skrevet Oktober 7, 2009 Må vel være i forskriftsmessig stand Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NoName Skrevet Oktober 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2009 om eg bruker hjelm når eg kjører da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
halsen89 Skrevet Oktober 7, 2009 Share Skrevet Oktober 7, 2009 kan jo kjøre med ruta oppe på en bil med skilt og da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Oktober 7, 2009 Share Skrevet Oktober 7, 2009 om eg bruker hjelm når eg kjører da ? Er bilen i forskriftsmessig stand da mener du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet Oktober 7, 2009 Share Skrevet Oktober 7, 2009 i vognkortet til prøveskilta står det att bilen skal være i "Forsvarlig stand" Det er vel litt av poenget med Midlertidige skilt. Dvs att du kan med forsiktighet kjøre bilen til verkstedet for og skifte rute f.eks. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet Oktober 7, 2009 Share Skrevet Oktober 7, 2009 http://www.vegvesen.no/Kjoretoy/Kjop+og+salg/Proveskilt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NoName Skrevet Oktober 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2009 Planen er å flytte bilen til lakk verksted, men er eit lite stykke å kjøre. Bilen er helt demontert, venter på understell og motor. og da var planen å kjøre til lakk verkstedet. Men synst da det skulle være unødvendig å montere rutene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitr0 Skrevet Oktober 7, 2009 Share Skrevet Oktober 7, 2009 Dra på statoil å få lånt en henger for noen hundrelapper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
megalys.no Skrevet Oktober 11, 2009 Share Skrevet Oktober 11, 2009 her i byen kjører dem nesten daglig med biler uten vindu, dører, panser osv mellom lakk og karroseri. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Oktober 11, 2009 Share Skrevet Oktober 11, 2009 her i byen kjører dem nesten daglig med biler uten vindu, dører, panser osv mellom lakk og karroseri. Her kjører folk daglig i 140-150 på e6. Betyr det at det er lov det da altså? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NoName Skrevet Oktober 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2009 hehe.. Men blir jo igrunn det samme som å kjøre motorsykkel vel, blir ikkje det det ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet Oktober 11, 2009 Share Skrevet Oktober 11, 2009 Kjør på natta når det er lite trafikk... Er forøvrig meget ubehagelig å kjøre uten ruter! bilen oppfører seg rart. Ta det pent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NoName Skrevet Oktober 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2009 hmm, okei.. Time vil sjå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut e Skrevet Oktober 11, 2009 Share Skrevet Oktober 11, 2009 jeg hadde kjørt uansett, med untak av vær, bruk hjelm eller solbriller, det blåser noe sinnsykt uten ruter. det er da 1000 ganger tryggere uten rute enn med ei rute som er sprukket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå