Gå til innhold

KKT Racing`s E30-prosjekt - Forslag til front?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det panseret må av! :)

Men flott bil ellers! Bilen så jo skyhøy ut, hvilken profil er det på dekka? Jeg har 225/45 og 205/50 på min, det er så godt som normal rullediameter, ser mye lavere ut iallefall..

• Svar 82
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Joda man kan ha sånnt panser. Når dere ser d ferdige reultatet så ser dere at d blir bra! :-)

Neida, panseret er en smakssak, men litt skjeldent og eg syns badlooken er småtøff jeg. Så panseret blir nok værende.

Skrevet
Det panseret må av! :)

Men flott bil ellers! Bilen så jo skyhøy ut, hvilken profil er det på dekka? Jeg har 225/45 og 205/50 på min, det er så godt som normal rullediameter, ser mye lavere ut iallefall..

Er 205/50 som står på nå, men syns likevel den er unormalt høy. Kan ha noe med den skjermbreddinga vår å gjøre... Men ska se på det når jeg får tid.

Skrevet
Hehe, det stemmer det! ;) Hvordan går det med mitt gamle da?

Ditt gamle panser står oppetter veggen i garasjen, klar til å monteres og pusses ned for lakkering snart ;)

• 1 year later...
Skrevet

Klart for å dra bilen ut av garasjen og starte opp igjen! Gleder meg! :)

Men skulle hatt to greie stoler, og en frontfanger. Noen som har noe liggende eller vet om?

Det første som blir gjort nå er innredning innvendig, skal ta dørene nå straks, skal kles med skipsdekk!

• 1 month later...
Skrevet

Da er vi endelig i gang igjen!

Har startet med innsiden av dørene og fikk pusset ned og lakkert passasjerdøren i dag. I forrige uke kjøpte vi inn "skipsdekk". Dette har vi skåret ut til å passe inn i dørene. Tror det blir kanonbra!

Noen bilder fra dagens runde. Ingen bilder etter at klarlakken kom på, men.

3m8ns1anggwqoz7ae3v5.jpg

3ptr1ei2uy6og0jry1hz.jpg

cmris9vbprc94lddr5n0.jpg

6p7hehby5yg66rzjyubd.jpg

Får se om vi får drysset på klarlakken og gjort den ferdig i mårra! Bare synd man må lese litt til eksamen også oppi dette! :-/

Skrevet

Noen gode forslag til frontfanger, dersom det ikke blir mtech-II? Bakfangeren er noe kopi av E30 M3, og dte jeg helst skulle hatt som front var fronten til M3 E36, men den må jeg evt modifisere selv, kanskje ikke så enkelt! Noen som har noe bedre forslag?

Skrevet

Ja, men syns faktisk ikke mtech1 er så i øyefallende faktisk... Men ja, er jo så klart et alternativ! Tanken er å ha en hel fanger, som lett kan modifiseres til å klipse av/på.

Skrevet

Nei det er sant :P Vill heller ikke ha den, da jeg ikke helt har vendt meg til det :) Har jo LE leppa eller den lille som er ganske så orginal :)

Skrevet

Ja, hadde det vært en 88- modell eller nyere, så hadde eg vært fornøyd med den Rieger-leppa, selv om den lett går i stykker i sandfella. Men fronten her syns jeg det er lite man får gjort med i orginal stand, derfor skal alt bort og noe nytt skal modifiseres til å passe på! Har et bilde av en lille e30 med E36 m3- front, det er helt rått!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...