BMWtotti Skrevet Oktober 8, 2009 Skrevet Oktober 8, 2009 Vedkommende har solgt meg ett instrument panel som jeg har betalt for men ikke fått. Får ingen kontakt med han på PM eller telefon.
NiklasJa Skrevet Oktober 8, 2009 Skrevet Oktober 8, 2009 Jeg kjøpte noen felger av han for en måneds tid siden. Virka som en seriøs fyr (svenske). Delene dukker nok opp etterhvert. Hvor lenge har du ventet?
BMWtotti Skrevet Oktober 8, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 8, 2009 Har snakket med han nå, så det ser ut som ting løser seg.
scoot Skrevet Oktober 8, 2009 Skrevet Oktober 8, 2009 Jeg også har handlet av han, og han virker som en seriøs type i mine øyne
Heib Skrevet Oktober 8, 2009 Skrevet Oktober 8, 2009 Fikk instrumentet i retur idag. Kjör personligen opp instrumentet till Bmwtotti på söndagkväll.
spruddel Skrevet Oktober 8, 2009 Skrevet Oktober 8, 2009 Ser ut som ting ordner seg nå Dette var helt klart ikke meningen fra Heib sin side, da han i mine øyne virker som en veldig ålreit kar.
BMWtotti Skrevet Oktober 9, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2009 Ting ser som sagt ut til å løse seg. Beklager til Heib for at jeg ble mistenksom og laget denne tråden. Kan slettes dersom Moderatorene har mulighet.
Anbefalte innlegg