Elliott Skrevet Oktober 8, 2009 Share Skrevet Oktober 8, 2009 Selger en M20B25 med gir, mellomaksling og komplett ledningsnett fra en 86' E30. Kilometerstanden er ca 268. Toppen ble overhalt når motor var gådd ca 250. Skifta ventiltettninger, løftere, holderørene til løftere, smørerør, kam, strekk-bolter, alt av pakninger og o-ringer. Klutsj bytta i fjor. Alltid varmkjørt før jeg har dradd den noe, vet forje eier også var veldig nøye på dette. Motor står i bruksbilen min så kan prøves vist det er ønske. Pris? Bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Racing Skrevet Oktober 8, 2009 Share Skrevet Oktober 8, 2009 Hei er VELDIG intresert i motoren viss du har mulighet for å sende den. Hva mener du selv motoren er verd ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Oktober 8, 2009 Share Skrevet Oktober 8, 2009 Har du følere på girkassa til salgs? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet Oktober 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2009 alt selges samlet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Racing Skrevet Oktober 9, 2009 Share Skrevet Oktober 9, 2009 Har du en mail adresse, da jeg ikke klare å sende PM til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet Oktober 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2009 Nystad@live.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet Oktober 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2009 Har fått bud på 4000kr på pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nemo Skrevet Oktober 11, 2009 Share Skrevet Oktober 11, 2009 hei, hvor bor du henne i værden, og mye hadde du tenkt deg får motoren? trenger egentlig svar fort, siden må ha gang på min ganske snart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet Oktober 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2009 hei, hvor bor du henne i værden, og mye hadde du tenkt deg får motoren? trenger egentlig svar fort, siden må ha gang på min ganske snart. Bor i Bodø. Usikker på hva jeg har lyst på for motoren. Hadde vært kurant å bytta i en euok bil også da, siden det er bruksbilen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Racing Skrevet Oktober 12, 2009 Share Skrevet Oktober 12, 2009 Når skal du selge motoren, Eller for å si det sånn. Når avslutter du bud-runden ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet Oktober 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2009 neij tas ut så snart jeg har en kjøper. Usikker på hva man kan få for en slik motor, men ser flere som går til 5+ som ikke er gjort noe som helst med. Kan også byttes i gromme deler til E30 men helst cash. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Racing Skrevet Oktober 13, 2009 Share Skrevet Oktober 13, 2009 Okei. Bare gi beskjed når du er ferdig me auksjons runden. Så kan me sikkert altid bli enige om noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet Oktober 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2009 ja ser ikke ut til å være særlig interesse for en go m20b25... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bromle1988 Skrevet Januar 24, 2010 Share Skrevet Januar 24, 2010 vor mye skal du ha for el nette til motor med hjenre til 325 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bromle1988 Skrevet Januar 24, 2010 Share Skrevet Januar 24, 2010 hvor mye skal du ha for el nett og hjerne og hvor holder du til og hva her nr ditt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå