Rayman Skrevet Oktober 8, 2009 Share Skrevet Oktober 8, 2009 Bare og slå til her! Sjelden schmiedmann utgave :P:P http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19338074 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennski Skrevet Oktober 8, 2009 Share Skrevet Oktober 8, 2009 Oi, den som får tak i denne er heldig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet Oktober 8, 2009 Share Skrevet Oktober 8, 2009 Fyttigrisen den var mindre pen sett fra mine øyner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirik845 Skrevet Oktober 8, 2009 Share Skrevet Oktober 8, 2009 ville heller hatt en orginal da den var stygg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Oktober 8, 2009 Share Skrevet Oktober 8, 2009 kebab hvor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pelton Skrevet Oktober 8, 2009 Share Skrevet Oktober 8, 2009 Ja seriøst den som får tak i denne bør være lykkelig til sine dagers ende liksom Hadde jeg bare hatt penger liksom! Maken til spesiell gjennomført og utrolig pen bil liksom! Rå bil. liker spesielt engangsgrillene og lyskasterne(elg vises bra liksom) i denne utrolig kledelige stylingen...... dessuten er det jo dritdigg me lexuslykter og chromesubber liksom! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Oktober 8, 2009 Share Skrevet Oktober 8, 2009 Walla bror! Fet BMW! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Oktober 8, 2009 Share Skrevet Oktober 8, 2009 ÆSJ.. voldtekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet Oktober 8, 2009 Share Skrevet Oktober 8, 2009 Riv av frontfangeren og du kan ha grillfest for hele nabolaget... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Oktober 8, 2009 Share Skrevet Oktober 8, 2009 Masse rå bra kommentarer her! (Y) hahaha. Mon tro om han får så mye for den bilen...må være noen som synes synd på han som kjøper den xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OverKill Skrevet Oktober 8, 2009 Share Skrevet Oktober 8, 2009 Hadde jeg vært millionær skulle jeg kjøpt den og satt fyr på all plasten !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Oktober 8, 2009 Share Skrevet Oktober 8, 2009 du må ikke glemme og filme det og legge det ut på youtube med stor advarsel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Oktober 8, 2009 Share Skrevet Oktober 8, 2009 Hadde jeg vært millionær skulle jeg kjøpt den og satt fyr på all plasten !!! Si fra så kommer jeg og hjelper deg å rive den av Kan godt stille med tennvæske også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Oktober 8, 2009 Share Skrevet Oktober 8, 2009 og jeg stiller med zippo lighter må gjøre det med still. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr- Skrevet Oktober 8, 2009 Share Skrevet Oktober 8, 2009 fyfan!! sjelden jeg sier stygt om andre sine biler, men da halve proteindrikken min ligger på gulvet etter å ha spydd rett ut.... da må jeg få lov vel? ...mindre pent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå