Gå til innhold

Joakim's E39 520ia

Share

Anbefalte innlegg

Etter en uke med denne nydelige bilen, måtte jeg bare lage en liten tråd om bilen min :D

Bilen er en 1999mod bmw e39 520ia, akkurat passert 200.000km på telleren, men kan ikke merke dette på bilen i det hele tatt! virker som om bilen er tatt godt vare på!

Av ting som er verdt å nevne er;

Meget strøkent svart skinn interiør, med svarte lister rundt om.

M front, M-bakfanger, M-list på koffertlokk, og 20" sommerfelger.

Planer for bilen;

Carbonemblemer (montert)

Vinterdekk til 18" felgene

Få til noe bedre stereo, (er org. kasett spiller!)

Tonede ruter

Senkesett

M-ratt

Bakrutesenker

M5 speil

Xenon i tåkelys

Xenon i hovedlys

Ellers er jeg åpen for forslag, og ja, jeg vurderer sterkt å fjerne klistremerkene! :P men har ikke HELT bestemt meg enda...

Her kommer bilder av vasking av bilene!

er meg og ///Kristian sniker seg også med på noen av bildene;

f0bxie729n0oddjvyww2.jpg

950mu0s3zct7j0u3ck1v.jpg

sw0dskxyikj0xauo5imd.jpg

aifhque0w5xyzrx37qn7.jpg

pmhqo0ucq0y0xdkpbh6y.jpg

e98k9i2icsv2sy3dgnd1.jpg

mmf3pdvyitnrgnpu8xx0.jpg

pzd6p9xw4wcvwk5i9905.jpg

5m10jrka76azodhxfq7j.jpg

hdb8lxkjbucu7djg3zbo.jpg

khqvcvup7iv5lk8qlgfg.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er Skiens registrert. Da må den jo være bra. hehe. Men hvorfor fikk du ikke vedkommende som laget "lite-skilt" til deg forran til å lage i samme utførelse som bak ?

Har alltid vært oppehngt i de små skiltene. Skiltet er utgangspunktet ett uroelement i frontpartiet på alle biler. Spesielt Bmw, syntes nå jeg. Men når skiltet blir mye mindre, så glir det bedre inn og fronten blir mye penere, med engang.. Har to biler, men ingen med små skilt.. Ikke fatter jeg hvorfor jeg har klubbe skiltene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er Skiens registrert. Da må den jo være bra. hehe. Men hvorfor fikk du ikke vedkommende som laget "lite-skilt" til deg forran til å lage i samme utførelse som bak ?

Har alltid vært oppehngt i de små skiltene. Skiltet er utgangspunktet ett uroelement i frontpartiet på alle biler. Spesielt Bmw, syntes nå jeg. Men når skiltet blir mye mindre, så glir det bedre inn og fronten blir mye penere, med engang.. Har to biler, men ingen med små skilt.. Ikke fatter jeg hvorfor jeg har klubbe skiltene.

Er ikke jeg som har ordnet med skiltene, forrige eier som har ordnet dette! Hadde det vært meg som ordnet dette, så hadde jeg ALDRI hatt med flagget! synes ikke det er noe pent i det hele tatt... men men... er veldig fornøyd med hvordan fronten ser ut med lite skilt da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke jeg som har ordnet med skiltene, forrige eier som har ordnet dette! Hadde det vært meg som ordnet dette, så hadde jeg ALDRI hatt med flagget! synes ikke det er noe pent i det hele tatt... men men... er veldig fornøyd med hvordan fronten ser ut med lite skilt da :)

Jeg er så dønn enig med deg joakim!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...

Hehe

nei... er vell ikke sånn veldig mye som skjer...

har fått på 18" vinterhjula, og bytta en hel del i forstillinga, blant annet nye dempere foran... fiksa en vannlekasje ifra takluka, hatt ut hele interiøret med teppe og det hele for å få tørka det og satt det inn igjen. kjøpt kupe varmer =) satt på carbon emblemer.

neste jeg må få gjort er forstillingskontroll, så ta rusta som er på bakluka =( før sommeren kommer og det forhåpentligvis blir senking og soting =)

Dårlig med bilder fra min side... men har ikke noe bra kamera for tiden =(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...