///Joakim Skrevet Oktober 8, 2009 Share Skrevet Oktober 8, 2009 Etter en uke med denne nydelige bilen, måtte jeg bare lage en liten tråd om bilen min Bilen er en 1999mod bmw e39 520ia, akkurat passert 200.000km på telleren, men kan ikke merke dette på bilen i det hele tatt! virker som om bilen er tatt godt vare på! Av ting som er verdt å nevne er; Meget strøkent svart skinn interiør, med svarte lister rundt om. M front, M-bakfanger, M-list på koffertlokk, og 20" sommerfelger. Planer for bilen; Carbonemblemer (montert) Vinterdekk til 18" felgene Få til noe bedre stereo, (er org. kasett spiller!) Tonede ruter Senkesett M-ratt Bakrutesenker M5 speil Xenon i tåkelys Xenon i hovedlys Ellers er jeg åpen for forslag, og ja, jeg vurderer sterkt å fjerne klistremerkene! men har ikke HELT bestemt meg enda... Her kommer bilder av vasking av bilene! er meg og ///Kristian sniker seg også med på noen av bildene; Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Oktober 8, 2009 Share Skrevet Oktober 8, 2009 Se her ja Blei en tråd om denne bilen også Liker absolutt bilen din Joakim. Bra du fikk kvitta deg med den andre "sinka".. Blei et bilde av bimmern min også joo Me like:P Kommer innnom deg før jobb i morra da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet Oktober 8, 2009 Share Skrevet Oktober 8, 2009 Deilig bil! E39 med M plast of facelift lykter er aldri feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Oktober 8, 2009 Share Skrevet Oktober 8, 2009 Den er Skiens registrert. Da må den jo være bra. hehe. Men hvorfor fikk du ikke vedkommende som laget "lite-skilt" til deg forran til å lage i samme utførelse som bak ? Har alltid vært oppehngt i de små skiltene. Skiltet er utgangspunktet ett uroelement i frontpartiet på alle biler. Spesielt Bmw, syntes nå jeg. Men når skiltet blir mye mindre, så glir det bedre inn og fronten blir mye penere, med engang.. Har to biler, men ingen med små skilt.. Ikke fatter jeg hvorfor jeg har klubbe skiltene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Oktober 8, 2009 Share Skrevet Oktober 8, 2009 Gratulerer med utrolig grom 5er Syns du skulle fullføre M-looken med M5 speil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Oktober 8, 2009 Share Skrevet Oktober 8, 2009 Grattis med en meget pen bil. Den mangler bare M5-speil, som Lars89 sier, så er du i boks. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Joakim Skrevet Oktober 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2009 Den er Skiens registrert. Da må den jo være bra. hehe. Men hvorfor fikk du ikke vedkommende som laget "lite-skilt" til deg forran til å lage i samme utførelse som bak ?Har alltid vært oppehngt i de små skiltene. Skiltet er utgangspunktet ett uroelement i frontpartiet på alle biler. Spesielt Bmw, syntes nå jeg. Men når skiltet blir mye mindre, så glir det bedre inn og fronten blir mye penere, med engang.. Har to biler, men ingen med små skilt.. Ikke fatter jeg hvorfor jeg har klubbe skiltene. Er ikke jeg som har ordnet med skiltene, forrige eier som har ordnet dette! Hadde det vært meg som ordnet dette, så hadde jeg ALDRI hatt med flagget! synes ikke det er noe pent i det hele tatt... men men... er veldig fornøyd med hvordan fronten ser ut med lite skilt da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Joakim Skrevet Oktober 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2009 Gratulerer med utrolig grom 5er Syns du skulle fullføre M-looken med M5 speil Takk takk! Ja, M5 speil er på listen nå! kan ikke tro at jeg glemte det på lista! hehe Noen som vet hvor jeg kan få tak i? og ca pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Oktober 9, 2009 Share Skrevet Oktober 9, 2009 Den er Skiens registrert. Da må den jo være bra. hehe. Men hvorfor fikk du ikke vedkommende som laget "lite-skilt" til deg forran til å lage i samme utførelse som bak ?Har alltid vært oppehngt i de små skiltene. Skiltet er utgangspunktet ett uroelement i frontpartiet på alle biler. Spesielt Bmw, syntes nå jeg. Men når skiltet blir mye mindre, så glir det bedre inn og fronten blir mye penere, med engang.. Har to biler, men ingen med små skilt.. Ikke fatter jeg hvorfor jeg har klubbe skiltene. Er ikke jeg som har ordnet med skiltene, forrige eier som har ordnet dette! Hadde det vært meg som ordnet dette, så hadde jeg ALDRI hatt med flagget! synes ikke det er noe pent i det hele tatt... men men... er veldig fornøyd med hvordan fronten ser ut med lite skilt da Jeg er så dønn enig med deg joakim!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Januar 1, 2010 Share Skrevet Januar 1, 2010 Noe som skjer her om dagen da, Joakim? -Godt Nyttår- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Joakim Skrevet Januar 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2010 Hehe nei... er vell ikke sånn veldig mye som skjer... har fått på 18" vinterhjula, og bytta en hel del i forstillinga, blant annet nye dempere foran... fiksa en vannlekasje ifra takluka, hatt ut hele interiøret med teppe og det hele for å få tørka det og satt det inn igjen. kjøpt kupe varmer =) satt på carbon emblemer. neste jeg må få gjort er forstillingskontroll, så ta rusta som er på bakluka =( før sommeren kommer og det forhåpentligvis blir senking og soting =) Dårlig med bilder fra min side... men har ikke noe bra kamera for tiden =( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Mai 19, 2010 Share Skrevet Mai 19, 2010 Strøkent. Sitter å sikler på E39 selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Mai 19, 2010 Share Skrevet Mai 19, 2010 Såvidt jeg vet, så er denne solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Mai 20, 2010 Share Skrevet Mai 20, 2010 Faen så kuL! Digger den farga! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå