bmw vin rød Skrevet Oktober 8, 2009 Skrevet Oktober 8, 2009 meste lappen i tre månder i sommer, på lørdag e det gått tre månder. lurre på om noen som kan svare på om at det e garanter at den kommer i posten den dagen helle saken har gått via posten si æ blei tatt i ett anna dristrikt
Deep Dish Skrevet Oktober 8, 2009 Skrevet Oktober 8, 2009 Ta å ring politiet, mulig du kan/må hente den på stasjonen...
S.Arnesen Skrevet Oktober 8, 2009 Skrevet Oktober 8, 2009 Her i distriktet må du hente den på politistasjonen ble jeg fortalt. Ville tro det gjelder hele norge?
SofaKingFresh Skrevet Oktober 8, 2009 Skrevet Oktober 8, 2009 Er vel bare å gå ned og kreve den på stedet om du ikke har hørt noe fra de på 3 måneder?
S.Arnesen Skrevet Oktober 8, 2009 Skrevet Oktober 8, 2009 Er vel bare å gå ned og kreve den på stedet om du ikke har hørt noe fra de på 3 måneder? Han mista lappen i tre måneder står det.
ESveen Skrevet Oktober 8, 2009 Skrevet Oktober 8, 2009 Ring og spør om du kan hente lappen en uke før, fordi du skal på ferie å trenger den i løpet av ferien. Dette fungerte for meg. Fikk så klart ikke kjøre bil før sperrefristen var gått ut (datoen 3mnd fra du mistet den) men jeg slapp ned på politistasjonen da. Men du må ta kontakt å snakke med de på en normal måte. Du kjenner da offentlige etater....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå