Fliid Skrevet Oktober 8, 2009 Skrevet Oktober 8, 2009 Sitter med BMWCCN avdeling Telemark, t-skjorter, i forskjellige størrelser. Medium, Large og Extra Large . Har i Hvit, Sort og Rød utførelse. Kan nåes på tlf; 905 56 002 . Kun kontant betaling. 50kr stk. Logo/Tekst: Klubb logoen er forran og teksten "BMW Car Club Telemark" er bak. Antall igjen; Sort -Tomt Hvit -Large, 4 Igjen Rød -Tomt Foto:
StianA Skrevet Oktober 8, 2009 Skrevet Oktober 8, 2009 tar en sort en i størrelse medium send pm med konto nummer ;D
Fliid Skrevet Oktober 9, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2009 Tar kun kontant. Send meg PM med adresse, så skal jeg ringe deg i kveld å få levert en til deg.
Fliid Skrevet Oktober 18, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 18, 2009 Utrolig flotte t-skjorter! Løp å kjøp : )
cypher Skrevet Oktober 22, 2009 Skrevet Oktober 22, 2009 Flere lokalavdelinger skulle ha solgt slike t-skjorter!
Ron Jeremy Skrevet November 1, 2009 Skrevet November 1, 2009 Flott tiltak. Jeg tar en hvit og en rød, i str: stor som H. Jeg skulle gjerne hatt flere enn en X... Får gi bort en til min ennå feitere svoger til julegave, idioten kjører, Kia, eller var det Hyundai? Pm meg for vilkår.
Fliid Skrevet November 1, 2009 Forfatter Skrevet November 1, 2009 Hehe. Send meg "bestilling" på PM. : )
///ben Skrevet November 2, 2009 Skrevet November 2, 2009 Kjøpte en i dag, og har den på meg i skrivende stund:) Tøffe t-skjorter og ikke minst, det går til et godt formål:) Meget god service også
Fliid Skrevet November 8, 2009 Forfatter Skrevet November 8, 2009 Det begynner å minke på t-skjorter, kjøp ivei! : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå