fast Dog Skrevet Oktober 8, 2009 Share Skrevet Oktober 8, 2009 Biltema har noe billige bensinpumper! Koster en liten brøkdel av hva gs tar. Funker dette eller er det bare noe piss??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLEZZ Skrevet Oktober 8, 2009 Share Skrevet Oktober 8, 2009 prøvde det på en kompis av meg sin 325. Bilen fuska etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Oktober 8, 2009 Share Skrevet Oktober 8, 2009 Har byttet til biltemas alternativ på en e34 520, en nissan primera og en audi 80. Funka som juling det. Primera'n og audien er vel på 2 og 3 året nå, og e34 straks ferdig med sitt først år uten noe problem... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
engen90 Skrevet Oktober 10, 2009 Share Skrevet Oktober 10, 2009 På 325'n min har det sitti bensinpumpe fra biltema på siden jeg kjøpte den og sikkert en stund før det også, alderi vært noe tull med den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet Oktober 10, 2009 Share Skrevet Oktober 10, 2009 prøvde det på en kompis av meg sin 325. Bilen fuska etterpå. Det var vel neppe pumpa sin feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå