NiklasJa Skrevet Oktober 8, 2009 Share Skrevet Oktober 8, 2009 I et forsøk på å vise min lille skrytevideo til Jonr her på forumet, tenkte jeg at jeg like godt kunne dele den med dere alle. Meg mot E46 M3 og E92 M3. Ser også en hartge H50 på videoen. http://www.youtube.com/watch?v=lQK1SzV9JiY Er stolt av 316 min jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Oktober 8, 2009 Share Skrevet Oktober 8, 2009 ha, har ventet på at denne skulle nå bimmers Digger det gledes jubelet når du holder følge med e92'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet Oktober 8, 2009 Share Skrevet Oktober 8, 2009 ja det skryting detta:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet Oktober 8, 2009 Share Skrevet Oktober 8, 2009 men trur du hadde tapt mot jonr sin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet Oktober 8, 2009 Share Skrevet Oktober 8, 2009 Herlig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gman Skrevet Oktober 8, 2009 Share Skrevet Oktober 8, 2009 LETT at det blir presse på min og! Hvilket kit er det du har? Ta det gjerne på PM hvis du ikke vil si det høyt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NiklasJa Skrevet Oktober 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2009 Skal ikke legge skjul på at Jonr hadde grisa meg:) Men det har seg slik at jeg skal inn til ESS igjen i vinter. Så da kanskje ting endrer seg? Det er forresten jeg som blir så glad og skriker i videoen Gman: Det står i Videoen, TS2+ 380hk + grenrør, effektanlegg, cold air inntake og litt små snask Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Oktober 8, 2009 Share Skrevet Oktober 8, 2009 Skal ikke legge skjul på at Jonr hadde grisa meg:) Men det har seg slik at jeg skal inn til ESS igjen i vinter. Så da kanskje ting endrer seg? Etter den turen så må så og si det meste man finner på norske veier finne seg i å bli frakjørt av en 316 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gman Skrevet Oktober 8, 2009 Share Skrevet Oktober 8, 2009 Skal ikke legge skjul på at Jonr hadde grisa meg:) Men det har seg slik at jeg skal inn til ESS igjen i vinter. Så da kanskje ting endrer seg?Det er forresten jeg som blir så glad og skriker i videoen Gman: Det står i Videoen, TS2+ 380hk + grenrør, effektanlegg, cold air inntake og litt små snask Ok..Men jeg fant ikke ut om du har manuell eller steptronic..Hørtes ut som manuell..vet du hva som må til for å få kassa mi til å holde? evt hvor mye den klarer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NiklasJa Skrevet Oktober 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2009 Jeg har manuell. Ifølge ESS kan du maks ha TS2 350hk på automat og TS3 med smg/manuell kassa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Oktober 8, 2009 Share Skrevet Oktober 8, 2009 glem det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gman Skrevet Oktober 8, 2009 Share Skrevet Oktober 8, 2009 takker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin-D Skrevet Oktober 8, 2009 Share Skrevet Oktober 8, 2009 Slik kjøring hører kun hjemme på bane, idioter.. Også på tett trafikkert vei?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Oktober 8, 2009 Share Skrevet Oktober 8, 2009 Slik kjøring hører kun hjemme på bane, idioter..Også på tett trafikkert vei?? åhuffameien. Ingen smalt, ingen skadd, så la det ligge. Det er deres liv, og deres lapp det er snakk om. Uansett, konge at du holdt følge med E92en Men jeg lot merke til noe på slutten av filmen her, fortell gjerne mer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NiklasJa Skrevet Oktober 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2009 Martin-D: Ja er forsåvidt enig i dette. Men testosteronet tar overhånd noen ganger. Må prøve å vise hvem som har det største utstyret SteffenM2: Hva skulle jeg fortelle mer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå