Morty999 Skrevet Oktober 8, 2009 Share Skrevet Oktober 8, 2009 trodde ikke det var lov å kjøre gris på motorveien ved lørenskog! hehe, men er vell greit, har hatt 250 der selv hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Oktober 8, 2009 Share Skrevet Oktober 8, 2009 Slik kjøring hører kun hjemme på bane, idioter..Også på tett trafikkert vei?? Slapp av.. Jeg tror du hadde gjort det samme hvis du hadde hatt 380hk og muligheten hadde bydd seg med hartge++ i et engangstilfelle. Ikke var farten ekstrem, selvom det gikk "noe" over lappengrensen.. Det var tørr asvalt, og alle kjører forholdsvis nye og sikre biler.. Skadeomfanget blir nok mye verre om du mister styringen i 100 i en e30, enn om en e46 gjør det i 150.. Ikke var det biler i umiddelbar nærheten når hastigheten ble høy heller. Du såg jo at Hartgen bremsa på slutten når det ble flere biler igjen? Ikke var det noen form for pressing i kurver eller noe.. Jeg kunne funnet på dette selv, og derfor beskytter jeg førerne også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr- Skrevet Oktober 8, 2009 Share Skrevet Oktober 8, 2009 Slik kjøring hører kun hjemme på bane, idioter..Også på tett trafikkert vei?? Jobber du som politi? No offence, men kan du høres mer kjedelig ut? Og ikke minst, sur? Jeg anser ikke akkurat dette som særdeles uakseptabel kjøring.. Såklart var det sikkert 1 eller 2 forbikjørte sjåfører som såvidt tenkte tanken på å ringe politiet, men jeg tror 98% nøt synet av 2-3 pene biler som hadde noen gasspådrag. Sånn jeg oppfatter deg, så vil jeg tro du er en av de få som faktisk ringer politiet med en gang noen passerer deg i 120? Når trådstarter har såpass til krefter under panseret, så skjønner jeg godt at han ville teste seg mot 2millioners drømmebilen som lå foran. Sålenge denne filmen ikke beskriver hans normale kjørestil, og det poengterer han også, så ser jeg ingen grunn til å kaste "ukvemsord" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Oktober 8, 2009 Share Skrevet Oktober 8, 2009 støtter dere her! den veien som dette blei gjort på har 3-4 fel i samme retning og god plass, er en fin vei å gi gass på dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Oktober 8, 2009 Share Skrevet Oktober 8, 2009 Enig med de over! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NiklasJa Skrevet Oktober 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2009 Fikk litt blod på tann og tenkte jeg skulle legge ut et par filmer til: 1. Kan skryte på meg "å ha tatt sinsenkrysset" http://www.youtube.com/watch?v=kEUh2y0R1Go 2. Meg på gatebil 09 våler. Kjørte med gateslicks så det ble litt vanskelig å bruke 3 gir og røyk. http://www.youtube.com/watch?v=dHwWVg6PF4Y 3. På de nydelige motorveiene til Skåne. Dette er før jeg fikk TS2+ kit'et og 6 trinns kassa. Den jævla traileren ødela hele fartsrekorden min. http://www.youtube.com/watch?v=UcBb09vFIxQ Vennligst ikke noe mer diskusjon om det er fornuftig kjøring eller ikke. Jeg er kjent som en forsiktig sjåfør (S.Arnesen kan bekrefte dette). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet Oktober 9, 2009 Share Skrevet Oktober 9, 2009 Må prøve å vise hvem som har det største utstyret får legge pølsa ut vinduet da:) huhu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Oktober 9, 2009 Share Skrevet Oktober 9, 2009 Haha, gode filmer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 9, 2009 Share Skrevet Oktober 9, 2009 Fy faen, noe så tamt. Går jo knapt nok fremover jo ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitr0 Skrevet Oktober 9, 2009 Share Skrevet Oktober 9, 2009 nice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Oktober 9, 2009 Share Skrevet Oktober 9, 2009 Har sett denne bilen sidelengs før hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortenam Skrevet Oktober 9, 2009 Share Skrevet Oktober 9, 2009 Slik kjøring hører kun hjemme på bane, idioter..Også på tett trafikkert vei?? åhuffameien. Ingen smalt, ingen skadd, så la det ligge. Det er deres liv, og deres lapp det er snakk om. Eh, nei, det gjelder også livet til de dere møter i trafikken. Idiotkjøring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NiklasJa Skrevet Oktober 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2009 Har sett denne bilen sidelengs før hehe Var ikke det i groruddalen? Gleder meg til jeg en dag får sett e30 din! Broren min også forsåvidt han er helt vill etter e30. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Oktober 9, 2009 Share Skrevet Oktober 9, 2009 når får jeg sitte på en tur? så moro ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Oktober 9, 2009 Share Skrevet Oktober 9, 2009 Slik kjøring hører kun hjemme på bane, idioter..Også på tett trafikkert vei?? Så du har aldri kjørt over 100 km/t på norske veier? BuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuullCRAP Greit nok å kjøre fort, sålenge man ikke kjører farlig mener nå jeg. Jeg for min del vet når det passer seg, og når ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå