Gå til innhold

Skrytevideo: Meg mot en haug av M3'er. Flere filmer s2 og s6

NiklasJa
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 123
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jo. Hadde det vært jeg som kjørte så hadde jeg ikke turt å lagt ut filmene :)

He he he he he....

Det jeg tenker mest på er at jeg hadde vært livredd for å bli tatt! er ikke du/dere? Må vel sitte inne for sånt? og 1 eller 2 år uten lappen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik kjøring hører kun hjemme på bane, idioter..

Også på tett trafikkert vei??

åhuffameien.

Ingen smalt, ingen skadd, så la det ligge. Det er deres liv, og deres lapp det er snakk om.

Uansett, konge at du holdt følge med E92en :D

Men jeg lot merke til noe på slutten av filmen her, fortell gjerne mer :lol:

Det er så absolutt ikke bare deres liv det er snakk om! Så det ut som de var alene på veien? Hvis de hadde krasjet, tror du vrakdelene KUN hadde flydd mellom de to bilene det gjaldt? Og hva med de andre bilene som var der, for ikke å snakke om de som satt inni?

Da jeg så topic så trodde jeg dere hadde fått ordnet en bane, eller hvertfall et lukket sted der dere kjørte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å miste lappen trenger ikke niklasja og tenke på nå som han er passasjer/fotgjenger.

Så han har (du trådstarter) mistet lappen? Jeg er ikke dømmende! En kompis av meg mistet lappen i ett år da han kjørte i 180 midt på natta i Vadsø/Kirkenes (Finnmark) og det ikke var en sjel der, bortsett fra politi... det er kjedelig! Men er det ikke en grense hvor man må sitte inne for trafikkovertredelse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å miste lappen trenger ikke niklasja og tenke på nå som han er passasjer/fotgjenger.

Så han har (du trådstarter) mistet lappen? Jeg er ikke dømmende! En kompis av meg mistet lappen i ett år da han kjørte i 180 midt på natta i Vadsø/Kirkenes (Finnmark) og det ikke var en sjel der, bortsett fra politi... det er kjedelig! Men er det ikke en grense hvor man må sitte inne for trafikkovertredelse?

Neida, "Niklasja" har ikke mistet lappen for å ha grisekjørt. Er av helt andre grunner... Så er det avklart :)

Han kjører med 316ci-merke bakpå :lol: og nei, 316ci finnes ikke :P

E46 316Ci finnes jo. Ble levert i Hellas og Spania om jeg husker riktig, men er ikke mange av denne bilen :wink:

Det stemmer, ble kun levert i de landene. Dette er nesten som en protest mot alle disse 316, 318, 320 osv osv med m3 merke bakpå. "Niklasja" er med å støtter en trend der man decaltrimmer bilene nedover på stigen istede for oppover :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så siden det er råe biler er det plutselig lov å kjøre gris ? og hele bimmers støtter gris plutselig,

hadde det vært en ombygd e36 til 3.2 så hadde alle fyrt på for idiot kjøring osv.

Ler bare av dere som mener det er greit å kjøre så gris. klart det ikke er greit, setter uskyldige folk i fare. men at det er morro er noe annet, skal ikke si no selv, kan være slem i trafikken selv. men nå skal vi heldigvis ikke sitte her å leke liksompoliti, så får se filmen en gang til å kose meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, "Niklasja" har ikke mistet lappen for å ha grisekjørt. Er av helt andre grunner... Så er det avklart :)

Han kjører med 316ci-merke bakpå :lol: og nei, 316ci finnes ikke :P

E46 316Ci finnes jo. Ble levert i Hellas og Spania om jeg husker riktig, men er ikke mange av denne bilen :wink:

Det stemmer, ble kun levert i de landene. Dette er nesten som en protest mot alle disse 316, 318, 320 osv osv med m3 merke bakpå. "Niklasja" er med å støtter en trend der man decaltrimmer bilene nedover på stigen istede for oppover :lol:

Hadde 316 på min 328\m50 , var likegøy vær gang en 320\325 prøvde seg :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så siden det er råe biler er det plutselig lov å kjøre gris ? og hele bimmers støtter gris plutselig,

hadde det vært en ombygd e36 til 3.2 så hadde alle fyrt på for idiot kjøring osv.

Ler bare av dere som mener det er greit å kjøre så gris. klart det ikke er greit, setter uskyldige folk i fare. men at det er morro er noe annet, skal ikke si no selv, kan være slem i trafikken selv. men nå skal vi heldigvis ikke sitte her å leke liksompoliti, så får se filmen en gang til å kose meg :)

Er det bare jeg som ikke er helt med nå? :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...