JonasD Skrevet Oktober 25, 2009 Share Skrevet Oktober 25, 2009 http://www.bilforumet.no/prosjektforum/ ... et-96.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omnislash Skrevet Oktober 25, 2009 Share Skrevet Oktober 25, 2009 Er jo bare latterlig i det hele tatt. Også "mustafa" bmwer da eller.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NiklasJa Skrevet Oktober 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2009 Hehe tydelig vis ikke alle som har like høye tanker om bmw Folk får synes hva dem vil. Men å gå inn for å fysisk ødelegge for andre synes jeg er lite voksent gjort. Men litt morsomt også da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omnislash Skrevet Oktober 25, 2009 Share Skrevet Oktober 25, 2009 Forresten, hva slags vektfordeling har den Opeln' egentlig ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Oktober 25, 2009 Share Skrevet Oktober 25, 2009 det beste er at jeg så en statestikk en gang. og bmw er ikke favorittmerket til "mustafa" det er faktisk opel. somregel litt eldre vectra. men de bruker mye annet eldre opel også. de blir bare lagt merke til i bmw. bare fordi bilen allerede har ryktet. og da blir det sånn. bare følg med litt så ser dere det selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NiklasJa Skrevet Oktober 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2009 Haha ironien hvis det stemmer. Nå skal jeg begynne å se etter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Oktober 25, 2009 Share Skrevet Oktober 25, 2009 stemmer bra her i byen hvertfal. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omnislash Skrevet Oktober 25, 2009 Share Skrevet Oktober 25, 2009 Jeg synes de kjører mye VW Passat, og Audi A4 blandt annet. Også kjører de endel overdrevne styla eldre bmwer.. Man ser ofte fort om det er en entusiast eller en trallefar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NiklasJa Skrevet Oktober 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2009 Når vi er inne på folk med innvandrerbakgrunn. Har fått inntrykket av at flesteparten (90%) kjører E36. På annenplass er E39. Nesten ingen som kjører eldre biler. Bortsett fra noen få i E30 cab. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omnislash Skrevet Oktober 25, 2009 Share Skrevet Oktober 25, 2009 Når vi er inne på folk med innvandrerbakgrunn. Har fått inntrykket av at flesteparten (90%) kjører E36. På annenplass er E39. Nesten ingen som kjører eldre biler. Bortsett fra noen få i E30 cab. Biler fra 90 tallet og begynnelsen av 2000 er eldre biler i mine øyne De kjører også mye Opel Astra E36 og E39 er blitt gamle biler vettu Niklas hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30_Dale Skrevet Oktober 25, 2009 Share Skrevet Oktober 25, 2009 Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Oktober 25, 2009 Share Skrevet Oktober 25, 2009 Hadde endel e39 til 40-60K til salgs på jobben en stund. BARE utlendinger som kom å så på de. Kjører også mye W210, B5, C5 osv. Billig status.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet Oktober 25, 2009 Share Skrevet Oktober 25, 2009 Haha, sitat fra bilforumet:Starter med denne, hvor planen var og herpe skrensingen for bmw, pga det var slitsomt og se alle mustafa bilene burnet, Så det fikk jeg satt en stopper for her Skjærer i øra å høre på en sånn 4 sylindra motor spinne litt. fysj. Pen lyd i "316'n" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NiklasJa Skrevet Oktober 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2009 Takk Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Oktober 26, 2009 Share Skrevet Oktober 26, 2009 Jeg synes de kjører mye VW Passat, og Audi A4 blandt annet. Også kjører de endel overdrevne styla eldre bmwer.. Man ser ofte fort om det er en entusiast eller en trallefar de som bruker bmw her har E36 med minst mulig motor og størst mulig eksosrør. størst mulig emblem bak. den besta var vel en det sto M316 på. var M3 merket med 16 bak. og skiltat sluttet ironisk nok på 316. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå