Gå til innhold

e34 vrakes! noen som trenger noe før den blir spiker?skambud

Anbefalte innlegg

Skrevet

leverer e34 delebilen på skroten snart. noen som trenger noe? mangler motor+gir,fjørbein forran, intriør.

ta kontakt fortest mulig vis du trenger noe :) står i bergen!

kan byttes i ting til e30 :)

mvh tor

ps. har 2stk panser og flere sett med dører og dørtrekk ++

arxuu7plheoiz1gro4ia.jpg

jgza35y520amtwr9f71u.jpg

i0euy39w36psh6drniwr.jpg

i0kdb2b6cchtapjowbze.jpg

xgphrw9p1z9xv6d6j1oa.jpg

Skrevet

Har vell ikke en rustfri høyre framdør da? Og strøkne sorte dørtrekk slik som de som var på bildet. Er noen småhakk i mine, så skal være relativt brae de du har for at jeg skulle ville velge de framfor. Kommer an på prisen du tenkte deg også da. Er ikke kritisk liksom.. :P

Henter om noe kjøp blir aktuellt.. Har egentlig mest lyst å se på 3.5 turbo 5'eren om du har den stående... :P

Skrevet
Har vell ikke en rustfri høyre framdør da? Og strøkne sorte dørtrekk slik som de som var på bildet. Er noen småhakk i mine, så skal være relativt brae de du har for at jeg skulle ville velge de framfor. Kommer an på prisen du tenkte deg også da. Er ikke kritisk liksom.. :P

Henter om noe kjøp blir aktuellt.. Har egentlig mest lyst å se på 3.5 turbo 5'eren om du har den stående... :P

rustfri tror jeg ikke jeg har men skal være i bra stand uten alvorlig rust. kan se nermere over det i morgen og evt ta noen bilder :) dørtrekkene er solgt, har noen i grå er eneste.

går nok fint å ta en titt på 545en vis du kommer :P

Skrevet

Hei

Sitter fungerende sentrallås på denne?

Har du låsekasse og sentr.lås-driver på høyre framdør, eller hva skal du ha for det hvis du gidder skru det ut..? :)

Mvh

Skrevet

har du dørlisten innvendig,høyre fremdør? (plastdelen som holder fast teppet).

farge og pris i så fall? Helst sort list, men har sraylakk så kan gå greit med andre farger.

• 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...