Gå til innhold

e34 vrakes! noen som trenger noe før den blir spiker?skambud

Lokketor
 Share

Anbefalte innlegg

leverer e34 delebilen på skroten snart. noen som trenger noe? mangler motor+gir,fjørbein forran, intriør.

ta kontakt fortest mulig vis du trenger noe :) står i bergen!

kan byttes i ting til e30 :)

mvh tor

ps. har 2stk panser og flere sett med dører og dørtrekk ++

arxuu7plheoiz1gro4ia.jpg

jgza35y520amtwr9f71u.jpg

i0euy39w36psh6drniwr.jpg

i0kdb2b6cchtapjowbze.jpg

xgphrw9p1z9xv6d6j1oa.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vell ikke en rustfri høyre framdør da? Og strøkne sorte dørtrekk slik som de som var på bildet. Er noen småhakk i mine, så skal være relativt brae de du har for at jeg skulle ville velge de framfor. Kommer an på prisen du tenkte deg også da. Er ikke kritisk liksom.. :P

Henter om noe kjøp blir aktuellt.. Har egentlig mest lyst å se på 3.5 turbo 5'eren om du har den stående... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vell ikke en rustfri høyre framdør da? Og strøkne sorte dørtrekk slik som de som var på bildet. Er noen småhakk i mine, så skal være relativt brae de du har for at jeg skulle ville velge de framfor. Kommer an på prisen du tenkte deg også da. Er ikke kritisk liksom.. :P

Henter om noe kjøp blir aktuellt.. Har egentlig mest lyst å se på 3.5 turbo 5'eren om du har den stående... :P

rustfri tror jeg ikke jeg har men skal være i bra stand uten alvorlig rust. kan se nermere over det i morgen og evt ta noen bilder :) dørtrekkene er solgt, har noen i grå er eneste.

går nok fint å ta en titt på 545en vis du kommer :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...