Lokketor Skrevet Oktober 9, 2009 Share Skrevet Oktober 9, 2009 leverer e34 delebilen på skroten snart. noen som trenger noe? mangler motor+gir,fjørbein forran, intriør. ta kontakt fortest mulig vis du trenger noe står i bergen! kan byttes i ting til e30 mvh tor ps. har 2stk panser og flere sett med dører og dørtrekk ++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lokketor Skrevet Oktober 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2009 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Tim Skrevet Oktober 10, 2009 Share Skrevet Oktober 10, 2009 Har vell ikke en rustfri høyre framdør da? Og strøkne sorte dørtrekk slik som de som var på bildet. Er noen småhakk i mine, så skal være relativt brae de du har for at jeg skulle ville velge de framfor. Kommer an på prisen du tenkte deg også da. Er ikke kritisk liksom.. Henter om noe kjøp blir aktuellt.. Har egentlig mest lyst å se på 3.5 turbo 5'eren om du har den stående... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lokketor Skrevet Oktober 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2009 Har vell ikke en rustfri høyre framdør da? Og strøkne sorte dørtrekk slik som de som var på bildet. Er noen småhakk i mine, så skal være relativt brae de du har for at jeg skulle ville velge de framfor. Kommer an på prisen du tenkte deg også da. Er ikke kritisk liksom.. Henter om noe kjøp blir aktuellt.. Har egentlig mest lyst å se på 3.5 turbo 5'eren om du har den stående... rustfri tror jeg ikke jeg har men skal være i bra stand uten alvorlig rust. kan se nermere over det i morgen og evt ta noen bilder dørtrekkene er solgt, har noen i grå er eneste. går nok fint å ta en titt på 545en vis du kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjorn86 Skrevet Oktober 10, 2009 Share Skrevet Oktober 10, 2009 hei har du Intrument/speedometer? bilde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j-bravo Skrevet Oktober 11, 2009 Share Skrevet Oktober 11, 2009 Hei Sitter fungerende sentrallås på denne? Har du låsekasse og sentr.lås-driver på høyre framdør, eller hva skal du ha for det hvis du gidder skru det ut..? Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jolly Skrevet Oktober 14, 2009 Share Skrevet Oktober 14, 2009 Trenger en hjerne , men må ha bosch nummeret først . Kam du sende nr. på PM ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mrlibeck Skrevet Oktober 15, 2009 Share Skrevet Oktober 15, 2009 Er det airbag på rattet vil jeg har det.(til EU) Er det orginalt forresten. 520i 24v 91mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Executive Skrevet Oktober 15, 2009 Share Skrevet Oktober 15, 2009 har du snekke, dempertårn foran til venstre med ABS og klipps og wiere til dører? har du feste til bensinlokk vil jeg gjerne ha det også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Oktober 16, 2009 Share Skrevet Oktober 16, 2009 har du dørlisten innvendig,høyre fremdør? (plastdelen som holder fast teppet). farge og pris i så fall? Helst sort list, men har sraylakk så kan gå greit med andre farger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joggis Skrevet November 25, 2009 Share Skrevet November 25, 2009 har du bilen fremdeles? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dr.felix Skrevet November 25, 2009 Share Skrevet November 25, 2009 har du relemodul for hengerfeste? delenr: 61351390351 står i bagasjerommet på venstre side i så fall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet November 25, 2009 Share Skrevet November 25, 2009 Jeg trenger den gule og den blå kontakten bak instrumentpanelet og gjerne med 30cm ledning om mulig og gjerne instrumentpanelet om det stammer fra en 6er pris?? pm meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerE Skrevet November 26, 2009 Share Skrevet November 26, 2009 trenger listene på dørene...Bor i bergen gir deg 200 kroner for de.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet November 26, 2009 Share Skrevet November 26, 2009 Panserene. Er noen av de til vid grill, eller bare smal? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå