j0lle Skrevet November 5, 2009 Share Skrevet November 5, 2009 Nydelg bil. Elser den CSL bakluka. Hvor kjøpte du den? Var det masse tilpassning ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet November 5, 2009 Share Skrevet November 5, 2009 haha, frenball Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet November 5, 2009 Forfatter Share Skrevet November 5, 2009 Nydelg bil. Elser den CSL bakluka. Hvor kjøpte du den? Var det masse tilpassning ? Tusen takk Luka er kjøpt på GS Bildeler Var bittelitt tilpassing i lyktehullene og bittelitt der som låsen sitter....ca 10-15 min med arbeid Ellers så satt den som et skudd og alle linjer og gliper stemmer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet November 5, 2009 Forfatter Share Skrevet November 5, 2009 haha, frenball Ikkje vanskelig å sjå kem som kommer da...hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet November 5, 2009 Share Skrevet November 5, 2009 Hehe, ingen tvil om det nå nei Sondre! Men kjenner jeg deg rett, så blir det sikkert testa ut mange flere typer felger før sommeren er her igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet November 5, 2009 Share Skrevet November 5, 2009 Rå felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet November 5, 2009 Forfatter Share Skrevet November 5, 2009 Hehe, ingen tvil om det nå nei Sondre! Men kjenner jeg deg rett, så blir det sikkert testa ut mange flere typer felger før sommeren er her igjen hehe....må regne med det blir et sett eller to ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet November 6, 2009 Share Skrevet November 6, 2009 Rått med sånn lakkering av felga!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet November 6, 2009 Forfatter Share Skrevet November 6, 2009 Rått med sånn lakkering av felga!! Blir vel bremsecaliptra i samme farge med noe custom laga deler i syrefast stål på, å så blir det noen mindre mer diskre detaljer på bilen i samme farge mest sannsynlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burny_ Skrevet November 8, 2009 Share Skrevet November 8, 2009 Nydlig bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet Desember 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2009 Bilder av litt prøving av div felger og litt effekter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Desember 14, 2009 Share Skrevet Desember 14, 2009 Likte alle felgene du har vist på bilen i denne tråden jeg Skjønner nå at jeg har mye å gjøre med bilen for å få den fin, men så var det spørsmålet om å være fornuftig eller ikke Hvertfall en sinnsykt rå E46 coupe du har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet Desember 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2009 Takk Trenger ikke gjøre så veldig mye med E46 for at den skal bli fin.......utrolig hva rette felgene og litt senk kan gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet Februar 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2010 Noen nye bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet Februar 5, 2010 Share Skrevet Februar 5, 2010 Må være den fineste e46`n jeg har sett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå