Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 97
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Her er min =) Ikke fått tatt noen nye bilder av den. Skal selge den fremfor en BMW E38 7-serie som jeg kan bruke hele året.

Rop ut om noen er interesserte :)

t5rbrhkvddq9b5vatjat.jpg

srlmuqki8hp90aafu9mq.jpg

Skrevet
Her er min =) Ikke fått tatt noen nye bilder av den. Skal selge den fremfor en BMW E38 7-serie som jeg kan bruke hele året.

Rop ut om noen er interesserte :)

t5rbrhkvddq9b5vatjat.jpg

srlmuqki8hp90aafu9mq.jpg

Er det Beyern Mesh du har på den? :)

Skrevet
chyub7af2wrvh9ygij7y.jpg

Min :oP

Trådstarter har sikkert sett den noen ganger i Gjøvik :P

Den har jeg sett en god del i Gjøvik ja! Utrolig fin og gjennomført bil Halvor :)

Skrevet

Her er min E36 coupe.. :) Ikke helt bra bilde men, litt som står igjen på bilen også, lister og en leppe, og sideskjørt :)

11liyo1.jpg

2v800ty.jpg

23i9y0p.jpg

24m50ew.jpg

vi34hu.jpg

dfes1x.jpg

21j146h.jpg

Skrevet

Magnus, hvordan er det å kjøre bilen din med 19"? Fartsdumper/dårlige veier og lignende, er et helvete eller? Har så elendig vei opp til meg...

Skrevet
Magnus, hvordan er det å kjøre bilen din med 19"? Fartsdumper/dårlige veier og lignende, er et helvete eller? Har så elendig vei opp til meg...

Hm, jeg synes at det går veldig bra, fartsdumper og "mindre" bra vei går bedre enn forventet. Jeg har kommet over alle fartsdumpene jeg har kjørt over, så har ikke problemer med det enda. Kan egentlig bare anbefale 19" for jeg har bare positive opplevelser med det, og det kler bilen veldig godt synes jeg! :)

Skrevet

Hm, jeg synes at det går veldig bra, fartsdumper og "mindre" bra vei går bedre enn forventet. Jeg har kommet over alle fartsdumpene jeg har kjørt over, så har ikke problemer med det enda. Kan egentlig bare anbefale 19" for jeg har bare positive opplevelser med det, og det kler bilen veldig godt synes jeg! :)

Uansett, jo mindre felg og mere gummi, jo mer behagelig å kjøre.

Bytta fra 17" felger til 15" på Celicaen her om dagen når snøen kom som værst her på Gjøvik. Og den ble betydelig bedre å kjøre. Men man må ofre litt for skjønnheten, for joggu var den MYE penere med 17" isteden for 15" stusselige originale Toyota felger :P

Skrevet

Jaa, hjelper ofte med litt størrelse. Men tror likevel ikke jeg vil ha 19" på min... Redd for at det blir som stylter! Kanskje til og med noen breie 17 tommere ;)

Skrevet

Brede 17" evt 18" ser oftest råest ut etter min mening. Hvertfall på e36. Har du helt feil innpress i tillegg(som ikke er bra for hjullager etc :P) så ser det hvertfall tøft ut :) 17x8,5 f.eks, med ca et20-25 vil alltid se fett ut på en e36. Eneste problemet er at du sannsynligvis på valse :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...