MagnusHN Skrevet Oktober 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2009 Cupe'n Cabben Nå i vinteropplag Utrolig fin blåfarge på coupen! Hvilken farge er det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joan E36 Skrevet Oktober 9, 2009 Share Skrevet Oktober 9, 2009 Her er min =) Ikke fått tatt noen nye bilder av den. Skal selge den fremfor en BMW E38 7-serie som jeg kan bruke hele året. Rop ut om noen er interesserte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Oktober 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2009 Her er min =) Ikke fått tatt noen nye bilder av den. Skal selge den fremfor en BMW E38 7-serie som jeg kan bruke hele året.Rop ut om noen er interesserte Er det Beyern Mesh du har på den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet Oktober 9, 2009 Share Skrevet Oktober 9, 2009 Min :oP Trådstarter har sikkert sett den noen ganger i Gjøvik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Oktober 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2009 Min :oP Trådstarter har sikkert sett den noen ganger i Gjøvik Den har jeg sett en god del i Gjøvik ja! Utrolig fin og gjennomført bil Halvor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Oktober 9, 2009 Share Skrevet Oktober 9, 2009 Her er min E36 coupe.. Ikke helt bra bilde men, litt som står igjen på bilen også, lister og en leppe, og sideskjørt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zun Skrevet Oktober 9, 2009 Share Skrevet Oktober 9, 2009 Min e36 320 : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Oktober 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2009 Min e36 320 : ) Steike tøff E36! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
håk Skrevet Oktober 9, 2009 Share Skrevet Oktober 9, 2009 Magnus, hvordan er det å kjøre bilen din med 19"? Fartsdumper/dårlige veier og lignende, er et helvete eller? Har så elendig vei opp til meg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Oktober 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2009 Magnus, hvordan er det å kjøre bilen din med 19"? Fartsdumper/dårlige veier og lignende, er et helvete eller? Har så elendig vei opp til meg... Hm, jeg synes at det går veldig bra, fartsdumper og "mindre" bra vei går bedre enn forventet. Jeg har kommet over alle fartsdumpene jeg har kjørt over, så har ikke problemer med det enda. Kan egentlig bare anbefale 19" for jeg har bare positive opplevelser med det, og det kler bilen veldig godt synes jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet Oktober 9, 2009 Share Skrevet Oktober 9, 2009 Magnus, hvordan er det å kjøre bilen din med 19"? Fartsdumper/dårlige veier og lignende, er et helvete eller? Har så elendig vei opp til meg... Hm, jeg synes at det går veldig bra, fartsdumper og "mindre" bra vei går bedre enn forventet. Jeg har kommet over alle fartsdumpene jeg har kjørt over, så har ikke problemer med det enda. Kan egentlig bare anbefale 19" for jeg har bare positive opplevelser med det, og det kler bilen veldig godt synes jeg! Uansett, jo mindre felg og mere gummi, jo mer behagelig å kjøre. Bytta fra 17" felger til 15" på Celicaen her om dagen når snøen kom som værst her på Gjøvik. Og den ble betydelig bedre å kjøre. Men man må ofre litt for skjønnheten, for joggu var den MYE penere med 17" isteden for 15" stusselige originale Toyota felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
håk Skrevet Oktober 9, 2009 Share Skrevet Oktober 9, 2009 Jaa, hjelper ofte med litt størrelse. Men tror likevel ikke jeg vil ha 19" på min... Redd for at det blir som stylter! Kanskje til og med noen breie 17 tommere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet Oktober 9, 2009 Share Skrevet Oktober 9, 2009 Brede 17" evt 18" ser oftest råest ut etter min mening. Hvertfall på e36. Har du helt feil innpress i tillegg(som ikke er bra for hjullager etc ) så ser det hvertfall tøft ut 17x8,5 f.eks, med ca et20-25 vil alltid se fett ut på en e36. Eneste problemet er at du sannsynligvis på valse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
håk Skrevet Oktober 9, 2009 Share Skrevet Oktober 9, 2009 har valset Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joan E36 Skrevet Oktober 9, 2009 Share Skrevet Oktober 9, 2009 Hei MagnusHN Stemmer at det er bayern mesh felger på caben min ja! Hatt de litt over ett år og er utrolig fornøyd med de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå