in2you Skrevet Oktober 15, 2009 Share Skrevet Oktober 15, 2009 bmwkizn, den bilen din var rett og slett herlig! Black and beautiful.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Oktober 15, 2009 Share Skrevet Oktober 15, 2009 bmwkizn, den bilen din var rett og slett herlig! Black and beautiful.. Takk for det :)hyggelig.. Bilen ser ikke så verst ut den Lyst på nye felger. men får se etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 15, 2009 Share Skrevet Oktober 15, 2009 var iallefall den tøffeste 316 jeg har sett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Oktober 15, 2009 Share Skrevet Oktober 15, 2009 Min E36: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toomas Skrevet Oktober 18, 2009 Share Skrevet Oktober 18, 2009 Cupe'n Cabben Nå i vinteropplag Utrolig fin blåfarge på coupen! Hvilken farge er det? HUsker desverre ikke muligens azurblå eller avus blå noe sånnt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Oktober 18, 2009 Share Skrevet Oktober 18, 2009 får slenge inn bilde av mitt, snart ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Røren Skrevet Oktober 18, 2009 Share Skrevet Oktober 18, 2009 Gamlebilen min, 318is coupe Nokken som veit kor den er helst i verda no, den blei solgt til Kristiansund? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond e30 cab Skrevet Oktober 18, 2009 Share Skrevet Oktober 18, 2009 Var ikke noen touringer her inne, så prøver meg med min 98 E36 touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Oktober 18, 2009 Share Skrevet Oktober 18, 2009 var iallefall den tøffeste 316 jeg har sett Hehe . Takk for det. hadde planer om å bytte til M42 motor. men m43,n i min er såpass bra at det er ikke verd det er trossalt en bruksbil Så lenge den fungerer så får jeg bruke pengene på en annen som det ER større motor i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 19, 2009 Share Skrevet Oktober 19, 2009 var iallefall den tøffeste 316 jeg har sett Hehe . Takk for det. hadde planer om å bytte til M42 motor. men m43,n i min er såpass bra at det er ikke verd det er trossalt en bruksbil Så lenge den fungerer så får jeg bruke pengene på en annen som det ER større motor i var faktisk tøff og må jo støtte de som har motor under 2liter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Oktober 19, 2009 Share Skrevet Oktober 19, 2009 Ett av min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet Oktober 19, 2009 Share Skrevet Oktober 19, 2009 Min E36: M-contour med brei kant bak blir aldri feil. Perfekt høyde på bilen din og i mine øyne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Oktober 19, 2009 Share Skrevet Oktober 19, 2009 Takk for det! Har drevet og tenkt litt fram og tilbake på coilovers, men det er egentlig ikke noe vits i å senke bilen mer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrE36as Skrevet Oktober 19, 2009 Share Skrevet Oktober 19, 2009 Har nettopp hentet bilen og pga "vinter" og vinterfelger har jeg ikke giddet ta noen nye bilder. Det er en '92 325i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Oktober 19, 2009 Share Skrevet Oktober 19, 2009 Min ligger i linken min Skulle helt klart tatt noen ordentlige bilder en dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå