JonasD Skrevet Oktober 9, 2009 Share Skrevet Oktober 9, 2009 Starter jeg da.. Er M3/Cab interiør trekt om i rødt og svart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Oktober 9, 2009 Share Skrevet Oktober 9, 2009 Her har du mitt interiør, fanget denne kommentaren opp ufrivillig på BMWCCN på Våler:"Hadde spydd hver gang jeg hadde satt meg inn i den bilen der..". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wazu Skrevet Oktober 9, 2009 Share Skrevet Oktober 9, 2009 Får slenge opp et par av mitt og da, siden jeg akkurat har fått nytt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen Skrevet Oktober 9, 2009 Share Skrevet Oktober 9, 2009 Her har du mitt interiør, fanget denne kommentaren opp ufrivillig på BMWCCN på Våler:"Hadde spydd hver gang jeg hadde satt meg inn i den bilen der..". HAHA, hva sier man til det?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen Skrevet Oktober 9, 2009 Share Skrevet Oktober 9, 2009 Får slenge opp et par av mitt og da, siden jeg akkurat har fått nytt. Terningskast 6!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Oktober 9, 2009 Share Skrevet Oktober 9, 2009 Her har du mitt interiør, fanget denne kommentaren opp ufrivillig på BMWCCN på Våler:"Hadde spydd hver gang jeg hadde satt meg inn i den bilen der..". Spesielt farvevalg ja... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Oktober 9, 2009 Share Skrevet Oktober 9, 2009 Legger ut et bilde av mitt også da:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Oktober 9, 2009 Share Skrevet Oktober 9, 2009 likte det fargevalget på m3en! Her er mitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Oktober 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2009 Pent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Oktober 9, 2009 Share Skrevet Oktober 9, 2009 "Hadde spydd hver gang jeg hadde satt meg inn i den bilen der..". Fullstendig historieløs kommentar. Fargen er tidsriktig og passer godt, spør du meg. Hvis man spyr av dette, har man problemer med lukkeklaffen i spiserøret Hadde ikke blitt rasket over om personen som sa det hadde stort, hvitt pannebånd og dongeribuksa trødd ned i tennissokkene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 9, 2009 Share Skrevet Oktober 9, 2009 Mitt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ajern Skrevet Oktober 9, 2009 Share Skrevet Oktober 9, 2009 l du setter deg ikke inn me en halv møkkete arbeidsbukse her nei ;P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet Oktober 9, 2009 Share Skrevet Oktober 9, 2009 eneste bilde jeg har "men, la gå" (kjell kjellen bigset) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet Oktober 9, 2009 Share Skrevet Oktober 9, 2009 l du setter deg ikke inn me en halv møkkete arbeidsbukse her nei ;P sier det jeg bare, hent en do rull!! og den rullen skal ikke brukes for og tørke støv for og si det slik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Oktober 9, 2009 Share Skrevet Oktober 9, 2009 ..dongeribuksa trødd ned i tennissokkene Det hadde jeg til tider før også det.. Hvor er sammenhengen mellom dét og interiøret i en bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå