Gå til innhold

BMW E34 som fluktbil!


sveinis
 Share

Anbefalte innlegg

hele byen var sperret av og sto politi med maskingevær i alle rundkjøringer ut av sentrum. jeg så noen alvårlige spor gjennom en rundkjøring ved fredrikstad brua. og rett i en vegg. og E34 fangeren lå på bakken. 5 min senere hørte jeg på radioen at ranerne hadde stukket av med en eldre bmw.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som leste vi menn bladet der en kar nedi tveita området dreiv mye med med å rane minibanker?

Mens resten av gjengen gikk etter cosworth osv som fluktbil, brukte han KUN bmw med større motor, e34 540 osv..

Liiiitt kult, selv om det er ulovlig å stjele biler da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

litt ot, men maskingevær hadde dem nok ikke, jeg hadde blitt lit skremt om politiet her i landet skulle begynne å skyte med mg3 liksom :P maskinpistol derimot. mp5 som er politiet sitt standard våpen til slikt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjære vene, det er snakk om bevæpning. self bevæpner de seg med det som måtte være hensiktsmessig. nei det blir nok ikke noe stor showdown, men det betyr ikke at man lar våpna ligge..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som leste vi menn bladet der en kar nedi tveita området dreiv mye med med å rane minibanker?

Mens resten av gjengen gikk etter cosworth osv som fluktbil, brukte han KUN bmw med større motor, e34 540 osv..

Liiiitt kult, selv om det er ulovlig å stjele biler da!

Leste om det ja, ganske kult å lese om alt det sprøe han karen har gjort. Bra bil valg òg ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...