svartbekk Skrevet November 28, 2010 Share Skrevet November 28, 2010 kan da sette det inn nå? din står jo inni i garasj skulle ønske min gjorde og! Neeste år blir det vinterbil på meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet November 28, 2010 Forfatter Share Skrevet November 28, 2010 Er så sjukt trangt der så er vanskelig :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Desember 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2010 Da var nytt ratt kommet i hus! M3 ratt kjøpt fra jarle.t her på bimmers. Jammen å det var strøkent! Blir godt å bytte til et ordentlig sportsratt! Bilder kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Desember 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2010 Her er bilder Utrolig strøkent, ser ut som det er nytt Blir godt å bytte det gamle.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarle.t Skrevet Desember 2, 2010 Share Skrevet Desember 2, 2010 fint du ratt du har fått deg:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Desember 2, 2010 Share Skrevet Desember 2, 2010 Nice! har du M sømmer på det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dav-a Skrevet Desember 2, 2010 Share Skrevet Desember 2, 2010 Stilig bil, av E36 digger jeg looken du har. Gratulerer med lappen også, var sikkert en stund siden du fikk den. Heller sent en aldri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Desember 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2010 fint du ratt du har fått deg:) hehe, takk takk for handelen btw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Desember 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2010 Nice! har du M sømmer på det? Er M sømmer på det ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Desember 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2010 Stilig bil, av E36 digger jeg looken du har. Gratulerer med lappen også, var sikkert en stund siden du fikk den. Heller sent en aldri Tusen takk for det er godt med lappen. Begynner å bli fornøyd med bilen nå, bare jeg får satt inn alt jeg har liggende til den så blir det bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svartbekk Skrevet Desember 3, 2010 Share Skrevet Desember 3, 2010 same shit as me Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Desember 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andre-bmw Skrevet Desember 11, 2010 Share Skrevet Desember 11, 2010 drit pen e36 du har der Døn strøkken da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Desember 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2010 Takk ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Desember 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2010 Var i Fredrikstad og Sarp i går for å hente framstoler og M3 bakfanger. Framsetene trenger litt pleie, men fikk de VELDIG billig så skal prøve å fikse de opp igjen. M3 bakfanger var hel og fin og trenger bare noen lag med lakk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå