Gå til innhold

Min E36 Sedan- ACS rennsport 1 SOLGT

MagnusHN
 Share

Anbefalte innlegg

Da var div skinnpleieutstyr i fra http://www.colourlock.no/index.html bestilt. Har noen småhull og litt slitasje på framsetene, men stolene skal restaureres og farges opp igjen! Kommer til å prøve å lage en DIY etterhvert når jeg får prøvd ut produktet.

Har også anskaffet meg gir mansjetter med M/sømmer i fra Ebay, skinnet og sømmene så veldig bra ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 566
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har noen prøvd å lakkere hattehyllen med tekstil lakk før? Har kjøpt inn lakk, men har ikke turt å prøve enda :P fikk med en sort hattehylle med solgardin fra interiøret jeg fikk med, men den har ikke bremselys :/ om noen er intr PM meg, evnt bytte mot rullgardin man kan sette på den orginale hattehyllen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen prøvd å lakkere hattehyllen med tekstil lakk før? Har kjøpt inn lakk, men har ikke turt å prøve enda :P fikk med en sort hattehylle med solgardin fra interiøret jeg fikk med, men den har ikke bremselys :/ om noen er intr PM meg, evnt bytte mot rullgardin man kan sette på den orginale hattehyllen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var div skinnpleieutstyr i fra http://www.colourlock.no/index.html bestilt. Har noen småhull og litt slitasje på framsetene, men stolene skal restaureres og farges opp igjen! Kommer til å prøve å lage en DIY etterhvert når jeg får prøvd ut produktet.

Har også anskaffet meg gir mansjetter med M/sømmer i fra Ebay, skinnet og sømmene så veldig bra ut!

hvorfor ikke bare levere det til poleringskongen? han er jo proff på det der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært hos poleringskongen med setene! Fikk en bra pris synes jeg :) Blir gøy å se hvordan de blir til slutt :D

Bilder kommer.... :)

du får hilse han fra meg da :) meget hyggelige folk :wink:

Hilste han i fra deg! :) Meget hyggelige folk, skal definitivt kjøpe produkter og tjenester derfra senere!

Skal det være så skal det være ;)

Bedre at profesjonelle gjør det enn at jeg driver å reparerer stoler selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Da var setene ferdige hos Poleringskongen, og resultat var meget bra! Setene er som nye :P Kan absolutt anbefale Poleringskongen på det sterkeste, og produktene som var brukt. Dynamix!

Før og etter bilder!!

Sete før rep: Passasjersete

lazznixo5cbi2rgd8zz3.jpg

Sete etter rep: Passasjersete

jjcxc29i1tpb94m73idk.jpg

Sete før rep: Førersete

f64r4y678r95uvr1qgxc.jpg

Sete etter rep: Førersete

qoacoq2n910ri9nxwomw.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...