MagnusHN Skrevet Desember 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2010 Da var div skinnpleieutstyr i fra http://www.colourlock.no/index.html bestilt. Har noen småhull og litt slitasje på framsetene, men stolene skal restaureres og farges opp igjen! Kommer til å prøve å lage en DIY etterhvert når jeg får prøvd ut produktet. Har også anskaffet meg gir mansjetter med M/sømmer i fra Ebay, skinnet og sømmene så veldig bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Desember 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2010 Har noen prøvd å lakkere hattehyllen med tekstil lakk før? Har kjøpt inn lakk, men har ikke turt å prøve enda fikk med en sort hattehylle med solgardin fra interiøret jeg fikk med, men den har ikke bremselys :/ om noen er intr PM meg, evnt bytte mot rullgardin man kan sette på den orginale hattehyllen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Desember 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2010 Har noen prøvd å lakkere hattehyllen med tekstil lakk før? Har kjøpt inn lakk, men har ikke turt å prøve enda fikk med en sort hattehylle med solgardin fra interiøret jeg fikk med, men den har ikke bremselys :/ om noen er intr PM meg, evnt bytte mot rullgardin man kan sette på den orginale hattehyllen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Desember 21, 2010 Share Skrevet Desember 21, 2010 Da var div skinnpleieutstyr i fra http://www.colourlock.no/index.html bestilt. Har noen småhull og litt slitasje på framsetene, men stolene skal restaureres og farges opp igjen! Kommer til å prøve å lage en DIY etterhvert når jeg får prøvd ut produktet. Har også anskaffet meg gir mansjetter med M/sømmer i fra Ebay, skinnet og sømmene så veldig bra ut! hvorfor ikke bare levere det til poleringskongen? han er jo proff på det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Desember 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2010 hmm, det har jeg ikke tenkt over. er de dyre eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Desember 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2010 Da har jeg vært hos poleringskongen med setene! Fikk en bra pris synes jeg Blir gøy å se hvordan de blir til slutt Bilder kommer.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet Desember 21, 2010 Share Skrevet Desember 21, 2010 Effektivt! Tipset 15:14, og hjemme etter et tilsynelatende vellykket besøk 16:49. Imponerende, haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Desember 21, 2010 Share Skrevet Desember 21, 2010 Da har jeg vært hos poleringskongen med setene! Fikk en bra pris synes jeg Blir gøy å se hvordan de blir til slutt Bilder kommer.... du får hilse han fra meg da meget hyggelige folk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet Desember 21, 2010 Share Skrevet Desember 21, 2010 Skal det være så skal det være Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Desember 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2010 Effektivt! Tipset 15:14, og hjemme etter et tilsynelatende vellykket besøk 16:49. Imponerende, haha Ja, hoppa inn i bilen med setene og kjørte avgårde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Desember 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2010 Da har jeg vært hos poleringskongen med setene! Fikk en bra pris synes jeg Blir gøy å se hvordan de blir til slutt Bilder kommer.... du får hilse han fra meg da meget hyggelige folk Hilste han i fra deg! Meget hyggelige folk, skal definitivt kjøpe produkter og tjenester derfra senere! Skal det være så skal det være Bedre at profesjonelle gjør det enn at jeg driver å reparerer stoler selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Desember 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2010 Da var setene ferdige hos Poleringskongen, og resultat var meget bra! Setene er som nye Kan absolutt anbefale Poleringskongen på det sterkeste, og produktene som var brukt. Dynamix! Før og etter bilder!! Sete før rep: Passasjersete Sete etter rep: Passasjersete Sete før rep: Førersete Sete etter rep: Førersete Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Desember 30, 2010 Share Skrevet Desember 30, 2010 sykt! hva kostet noe sånt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Desember 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2010 sykt!hva kostet noe sånt? PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Desember 30, 2010 Share Skrevet Desember 30, 2010 http://www.poleringskongen.com/ står vel noe her også tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå