NA Skrevet Februar 19, 2011 Share Skrevet Februar 19, 2011 Bare en ting, skal du ha sånne hjul mååå du senke bilen mye mer ellers blir det nok seende rart ut. Og skal du senke mer pluss disse hjula blir vel sikkert 17"? begynner det vel å bli litt vel lite bakkeklaring på catkiler'n. Da er vel løsningen M-techfanger da de er jo meget senkevennlige for å si det på den måten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Februar 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2011 ja, M-fanger pluss coilovers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet Februar 19, 2011 Share Skrevet Februar 19, 2011 BINGO! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Februar 19, 2011 Share Skrevet Februar 19, 2011 Godt med strekk er heller ikke dumt på de hjula der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Februar 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2011 hva er bra strekk på 8" a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet Februar 19, 2011 Share Skrevet Februar 19, 2011 Blir felga 8x17" rundt baut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Februar 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2011 ja, de som er til salgs inne her er det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet Februar 19, 2011 Share Skrevet Februar 19, 2011 ok Blir vel nesten litt små mtp dekkstrekk osv eller! Ikke skyt meg om jeg tar feil, men må vel nesten bruke 205 eller 215 brede dekk da ell? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Februar 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2011 er ganske smalt egentlig :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Februar 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2011 Vet du hvordan det er å få godkjent slike felger da? med tanke på inpress.. Eller får man ikke godkjent det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet Februar 19, 2011 Share Skrevet Februar 19, 2011 Litt smale ja. Tror ikke du får godkjent med ET 20 og nedover nei. Han prata vel på fra rundt ET 33 og opp til 44 da jeg godkjente bilen sånn den står nå. Men bare å høre det. Men ikke no problem om du blir stoppa, bare å vise den med noen andre 17" me riktig ET, så kline på de andre igjenn. Sålenge ikke dekket/felgen stikker utenfor skjermbuekanten i øvre del så har de ikke noe å si. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Februar 19, 2011 Share Skrevet Februar 19, 2011 Jeg kjørte med ET20 felger med politiet etter meg, ble også stoppa og de sa ingen ting. men du må valse litt bak tror jeg. ellers må du justere camper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet Februar 19, 2011 Share Skrevet Februar 19, 2011 Stille camber så den skræver som ei på 14 Men neida, tror ikke subbing er noe fare med 8x17 felg og smale sykkeldekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Februar 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2011 haha må bare få ut bilen fra garasjen, så får jeg se hva jeg gjør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet Februar 19, 2011 Share Skrevet Februar 19, 2011 Ja, går fort dit at sommerbila kan taes frem att Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå