MagnusHN Skrevet Februar 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2011 Ja, er ikke lenge før Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daigzen Skrevet Februar 19, 2011 Share Skrevet Februar 19, 2011 hva er bra strekk på 8" a? Eg må nåkk skuffe deg, men får å få fin strekk på 8" så må du nåkk ner til 195.40. http://www.tyrestretch.com/8_195_40_R17/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Februar 20, 2011 Share Skrevet Februar 20, 2011 Digger bilen din Magnus, den er utrolig pen! og du kan ikke gå feil med BBS RC090, kommer til å kle bilen godt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Februar 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2011 Tusen takk! Driver å vurderer det, men får vente til bilen er tatt ut og jeg har fått satt inn det nye interiøret og M3 bakfangeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Mars 2, 2011 Share Skrevet Mars 2, 2011 fysøren for ein feit e36! er nesten den eneste bilen jeg har sett som har kledd rieger front! var utrolig bra gjennomført, hele veien gode tips og triks å plukke opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Mars 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2011 Da har jeg byttet ut det orginale bussrattet med M rattet jeg kjøpte! Fy fader for en forskjell Legger ut bilder når jeg får tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet April 3, 2011 Forfatter Share Skrevet April 3, 2011 Da har jeg fått byttet nesten hele interiøret i bilen! Skal si det bli en helt annen bil... Mangler bare å sette på solgardinen bak, dørpanelene og midtarmlene. Fikk god hjelp av carlhaakon ! Takk for hjelpa! BILDER kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet April 6, 2011 Forfatter Share Skrevet April 6, 2011 Da har jeg fått satt inn midt armlene, samt alle dør trekkene. Så er M3 bakfangeren sent til lakkering. Spacere blir vel prøvd ut etterhvert også Bilder kommer rundt helga, da blir det skikkelig photoshoot! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet April 6, 2011 Forfatter Share Skrevet April 6, 2011 Litt random før og etter bilder, og under montering av interiør. Bedre bilder kommer til helga! Før: Underveis: Etter: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet April 6, 2011 Share Skrevet April 6, 2011 Nice Ser bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe_e36 Skrevet April 6, 2011 Share Skrevet April 6, 2011 det der vart fantastisk bra:), vil ha sjøl oxo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet April 7, 2011 Share Skrevet April 7, 2011 knall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet April 7, 2011 Share Skrevet April 7, 2011 Gikk fra sturslig til sportslig med den oppgraderingen der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet April 7, 2011 Share Skrevet April 7, 2011 Konge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet April 7, 2011 Forfatter Share Skrevet April 7, 2011 Ja, er fornøyd med resultatet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå