MagnusHN Skrevet Juni 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2011 Har fått på M3 front nå! Så vurderer å selge felgene, da jeg er på utkikk etter nye. Kom med bud! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Juni 20, 2011 Share Skrevet Juni 20, 2011 Har fått på M3 front nå! Så vurderer å selge felgene, da jeg er på utkikk etter nye. Kom med bud! Bilde av bilen med M3 fronten ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Juni 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2011 det kommer bilen skal få seg en shining først. Bilen ble høy i fronten nå, så da bestilte jeg med like gjerne nye felger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet Juni 21, 2011 Share Skrevet Juni 21, 2011 17" med lavt innpress ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Juni 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2011 Ganske nærme, dere får se når den tid kommer. Trur den kommer til å blir ganske bøs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet Juni 21, 2011 Share Skrevet Juni 21, 2011 17" med høyt innpress? Haha.. Åh, alle er sånne "vent og se" horer inne her jo : P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Juni 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2011 17" med ET32, men får vente å se! haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet Juni 21, 2011 Share Skrevet Juni 21, 2011 Hvor breie ? Har ET20 på mine, 8" breie og de kan jeg greit space ut 5mm foran og 10 bak for å få det helt ut til skjermkanten.. Om ikke enda mer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Juni 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2011 Blir 9" forann og 10" bak, så blir heftig! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet Juni 21, 2011 Share Skrevet Juni 21, 2011 Ooh, det blir bedre ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Juli 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2011 Tok noen bilder i dag! møkkete bil, men samma det Noen redigerte og noen ikke. Enjoy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Juli 4, 2011 Share Skrevet Juli 4, 2011 ÅÅÅ FY !!! Den var jo bare helt ja Den bilen din er jo bare så strøken! Jeg vil også ha! Haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Juli 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2011 Takk ) Begynner å få den slik jeg vil ha den nå, venter bare på litt småsnacks og felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Juli 4, 2011 Share Skrevet Juli 4, 2011 Du som har tatt bildene? Isåfall så er du faktisk dreven til å ta bilder å Men jeg følger med vettu:) Blir morsomt å se hvordan den blir når du er helt ferdig med den:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Juli 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2011 Er jeg som har tatt bildene, er bare amatøren enda. Lærer meg nye ting hele tiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå