MagnusHN Skrevet Oktober 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2011 Riktig,riktig. Blir nok bra. er jo ikke værre enn at splitterne går til bloksberg og da bare å kjøre uten Er kjøpt på Ebay, så det er ikke noe tap om de blir kjørt i stykker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet Oktober 11, 2011 Share Skrevet Oktober 11, 2011 Ha,ha, da er det bare å fyre op å kjøre veiskrape Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Oktober 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2011 haha, ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Oktober 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2011 shiiieeet! FET bil! Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Oktober 11, 2011 Share Skrevet Oktober 11, 2011 Hvis det er GT du skal ha så, med klosser Min kommer neste uke den ) ja bestilte min i juli en gang da de skulle ha den på lager i norge. men neida enda ikke fått noe, så angrer på at jeg ikke bestile på Ebay. tøft blir handle vonger begge da spiltere har du ikke lenge mine er snart vrak og min er ikke lav Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Oktober 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2011 fikk koblet us-lys på bilen før jeg satte den inn. ble drit tøft i real life, i forhold til bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet Oktober 26, 2011 Share Skrevet Oktober 26, 2011 Neeeei... : ( Synes ikke det ser pent ut på bmw, sorry ass Magnus ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Oktober 26, 2011 Share Skrevet Oktober 26, 2011 Liker US style lysa jeg har ikke hatt det på en bmw selv enda, men har absolutt ingenting imot det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Oktober 26, 2011 Share Skrevet Oktober 26, 2011 fikse et større bilde ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Oktober 26, 2011 Share Skrevet Oktober 26, 2011 Usikker på om dette ser bra ut på E36, men tror nok det ser bedre ut real-life Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Oktober 26, 2011 Share Skrevet Oktober 26, 2011 synes det der ble en nedgradering jeg. Mulig det ser bedre ut med litt svakere pærer i blinkerne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Oktober 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2011 Her er noen dårlige bilder til, hehe. Er ikke så lett med mobilen. Men skal få tatt bilde av det i dagslys en gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Oktober 26, 2011 Share Skrevet Oktober 26, 2011 hvor mye watt? Er det den orginale blinklyspæra det går konstantstrøm til? Jeg hadde slik på en tidligere bil. Borret hull i blinkerne og satte dit to pæreholdere med en orginal halogenpark-pære. Ble knall syntes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Oktober 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2011 5w er det er samme som du gjorde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svartbekk Skrevet Oktober 27, 2011 Share Skrevet Oktober 27, 2011 gidder du å fikse us-lys på min å ? har hatt lyst på det lenge, men har ikke anstrengt meg for å finne ut åssen man gjør det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå