handsome Skrevet November 26, 2011 Share Skrevet November 26, 2011 Får du UUC vinge til sedan Sent from my Desire HD using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet November 26, 2011 Forfatter Share Skrevet November 26, 2011 Har sett det mange ganger, men hvis det ikke passer helt, skal jeg FÅ den til å passe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
handsome Skrevet November 26, 2011 Share Skrevet November 26, 2011 Hehe.. De er gromme! Lag en DIY, hvis du må modifisere masse da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet November 26, 2011 Forfatter Share Skrevet November 26, 2011 Ja, det skal jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_bmwww_ Skrevet November 28, 2011 Share Skrevet November 28, 2011 Selge? Denne var utrolig fin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet November 28, 2011 Forfatter Share Skrevet November 28, 2011 Takk Denne skal jeg nok ikke selges på en god stund. Har påkostet den store summer så nå skal den nytes, på sommeren vell og merke Så blir det nok en større motor etterhvert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Desember 1, 2011 Share Skrevet Desember 1, 2011 Takk Denne skal jeg nok ikke selges på en god stund. Har påkostet den store summer så nå skal den nytes, på sommeren vell og merke Så blir det nok en større motor etterhvert! Blir alltid inspirrert når jeg kikker i tråden din Magnus! mangler bare motor denne nå ja så ikkeno salg fyfy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet Desember 1, 2011 Share Skrevet Desember 1, 2011 Satan, den er blitt unektlig grom! Akkurat slik jeg ville ha min, før den ble solgt. Stå på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Januar 6, 2012 Share Skrevet Januar 6, 2012 Skjer med bilen din om dagen MagnusHN ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Januar 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2012 Skjer veldig lite om dagen egentlig. Bilen står vinterlagret og bare venter på sommer! Det som skal gjøres til våren er KW coilovers, M3 sideskjørt og få på UUC vinga. Ellers så har jeg lyst til bygge om, men trur jeg venter med det til neste år.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-E30 Skrevet Januar 7, 2012 Share Skrevet Januar 7, 2012 Fikk du til å montere vinga eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Januar 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2012 Var borte ved bilen i forrige uke å prøvde, men er så trangt der. Jeg skal prøve med andre skruer som har mindre hode, for da har jeg litt å justere på. Hvis det ikke går bruker jeg bare rutelim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Januar 10, 2012 Share Skrevet Januar 10, 2012 Hvordan har du sota hovedlyktene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Januar 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2012 Lamin-x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Januar 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2012 Planer for 2012 er lagt til på første side! Blir sikkert noe mer etterhvert også, men det er i ihvertfall hovedplanen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå