Gå til innhold

Min E36 Sedan- ACS rennsport 1 SOLGT

MagnusHN
 Share

Anbefalte innlegg

Har lakkert selve senteret i felgen sort i helga. Så skal jeg pusse litt til på kantene siden jeg fortsatt venter på poleringsettet i fra Gasolin. Så sendte jeg likegodt stjernene inn til lakkering for å få det 100%, og fargen blir Nogaro silver ;) UUC vinga er også til lakkering, så blir det montering når den blir ferdig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 566
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er ikke så galt å få felgene blåst og lakkert :) hvertfall ikke her i Tønsberg. glad jeg ikke gjorde det selv, hadde aldrig i verden klart å få deg like strøkent. de fikset jo gammel kantkjøring osv.

De gamle rondellene mine er jo som nye!

Nogaro silver er drit kul farge! blir også spennede å se hvordan den cleane bilen din blir med vinge ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Om det ikke har skjedd så mye i det siste, har jeg fått inn litt deler og felgene begynner å komme seg. Har enda ikke fått polering-settet i fra Gasolin, så jeg har ikke lagt på gummi på de, samt at "Throwing stars" dekslene ikke er ferdig lakkert enda. Jeg mottok også KW understellet i dag, så kommer det en stor pakke fra ScandicShine i løpet av de neste dagene :) Så noen bilder. Gleder meg til å få alt ferdig til sommeren!

KW V2

ltkvehasoqae6vykm3zc.jpg

Grovpolert felg + ikke helt rein på bilde

is8gwfltjl1motlzk73q.jpg

Sykkeldekka foran

623rw7j3re50rlen01tr.jpg

Sykkeldekka bak

u6ewfh6lk5ykwpawxse1.jpg

Framdekkene til Throwing stars felga VS bakdekkene til AC Schnitzer felga

5ei2rjohev2p8hpuqc2t.jpg

Også et glimt av AC Schnitzer felga!

ixx9zlu23cblzpge2bxw.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Årh, så mye gromt :D Kanten ble veldig blank på stjernefelgene ja..

Jeg vurderer 8" og 9" felger på min bil til sommeren, og tenker 205/40 og 215/40 dim foran/bak på felgene.. Hvorfor har du 195/45 og ikke 205/40? Bare lurer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...