MagnusHN Skrevet Mars 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2012 Har lakkert selve senteret i felgen sort i helga. Så skal jeg pusse litt til på kantene siden jeg fortsatt venter på poleringsettet i fra Gasolin. Så sendte jeg likegodt stjernene inn til lakkering for å få det 100%, og fargen blir Nogaro silver UUC vinga er også til lakkering, så blir det montering når den blir ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mars 27, 2012 Share Skrevet Mars 27, 2012 Er ikke så galt å få felgene blåst og lakkert hvertfall ikke her i Tønsberg. glad jeg ikke gjorde det selv, hadde aldrig i verden klart å få deg like strøkent. de fikset jo gammel kantkjøring osv. De gamle rondellene mine er jo som nye! Nogaro silver er drit kul farge! blir også spennede å se hvordan den cleane bilen din blir med vinge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet April 10, 2012 Forfatter Share Skrevet April 10, 2012 Om det ikke har skjedd så mye i det siste, har jeg fått inn litt deler og felgene begynner å komme seg. Har enda ikke fått polering-settet i fra Gasolin, så jeg har ikke lagt på gummi på de, samt at "Throwing stars" dekslene ikke er ferdig lakkert enda. Jeg mottok også KW understellet i dag, så kommer det en stor pakke fra ScandicShine i løpet av de neste dagene Så noen bilder. Gleder meg til å få alt ferdig til sommeren! KW V2 Grovpolert felg + ikke helt rein på bilde Sykkeldekka foran Sykkeldekka bak Framdekkene til Throwing stars felga VS bakdekkene til AC Schnitzer felga Også et glimt av AC Schnitzer felga! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet April 10, 2012 Share Skrevet April 10, 2012 hehe ikke rare hjulet som skal på stjernene i forhold til rennsporta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet April 10, 2012 Share Skrevet April 10, 2012 Årh, så mye gromt Kanten ble veldig blank på stjernefelgene ja.. Jeg vurderer 8" og 9" felger på min bil til sommeren, og tenker 205/40 og 215/40 dim foran/bak på felgene.. Hvorfor har du 195/45 og ikke 205/40? Bare lurer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet April 11, 2012 Forfatter Share Skrevet April 11, 2012 Derfor jeg valgte 195/45 i stedet for 205/40 er pga av mer strekk og da blir det nesten helt lik rulle omkrets som det 215/40 blir Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet April 12, 2012 Forfatter Share Skrevet April 12, 2012 Fikk en liten pakke i fra Scandicshine med div produkter, venter på noen flere produkter som de ikke hadde på lager Her er litt av utvalget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet April 12, 2012 Share Skrevet April 12, 2012 Ser nydelig ut Flott med litt godprodukter til bil, magnusble tok bilen min her å ga den en ordentlig god runde med shine og det ble flott Swissvax er vel verdt kronene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet April 12, 2012 Forfatter Share Skrevet April 12, 2012 Må til litt produkter skal det bli blankt og Swissvax er definitivt verdt pengene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet April 12, 2012 Share Skrevet April 12, 2012 Stemmer. Tatt ut bilen ennå eller er det like rundt hjørnet? Glede seg til sessongen nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet April 12, 2012 Forfatter Share Skrevet April 12, 2012 Bilen er tatt ut den Så nå venter bilen på div godbiter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet April 12, 2012 Share Skrevet April 12, 2012 Bilen din ser jo nylakka ut fra før av så detta blir konge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet April 12, 2012 Forfatter Share Skrevet April 12, 2012 Med håp om å gjøre den enda blankere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet April 12, 2012 Share Skrevet April 12, 2012 hehe får vel til litt fått høyglans settet dit enda eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet April 12, 2012 Share Skrevet April 12, 2012 Er kos å få bilpleie i postn! Hvilken poleringsmaskin bruker du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå