MagnusHN Skrevet Mai 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2010 Noen som vet hvordan man tar av gasspedalen, slik at man kan skru på aluminiums pedalen... Takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet Mai 15, 2010 Share Skrevet Mai 15, 2010 Skal du fysisk bytte hele pedalen, eller skru en utenpå den eksisterende? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Mai 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2010 Skal bare skru den på eksisterende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet Mai 15, 2010 Share Skrevet Mai 15, 2010 Da er det jo bare å borre hull å skru fast mens den sitter der da Ellers sitter den jo festet til et stag i toppen, også er bunnen klippsa fast i gulvet. Så om du løsner den fra staget først, så lirker du den sideveis frem og tilbake så skal den bli med opp av gulvet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Mai 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2010 Fikk det til etter litt om og men! Resultatet med ble ganske bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet Mai 17, 2010 Share Skrevet Mai 17, 2010 Det er supert Fått bilen ut på 17.mai tur i dag da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Mai 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2010 Broren min henta meg i byen Er russ serru, så har nok ikke vært i edru form til å kjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet Mai 17, 2010 Share Skrevet Mai 17, 2010 He,he riktig riktig. Måtte ty til sykkel selv i dag gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Mai 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2010 Funker vel det også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Mai 17, 2010 Share Skrevet Mai 17, 2010 haha jeg den enste som har lufta bmwen i dag skjønner jeg:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Juni 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2010 Da var led-skiltlys bestilt, så de kommer vel i posten i løpet av de neste dagene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Juli 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2010 Er ikke så mye som har skjedd siden sist utenom nye led skiltlys. Eller så har jeg kjøpt swisswax (onyx), som jeg skal polere bilen med de nærmeste dagene, så det blir spennende å prøve den, og se hvordan den fungerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Juli 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2010 Nye ledskiltlys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet August 17, 2010 Forfatter Share Skrevet August 17, 2010 Da har jeg fått satt på Simota sportsluftfilter! Og det ble seende utrolig bra ut og lyden er veldig god. Er superfornøyd med dette kittet. Legger inn bilder når jeg får tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet August 19, 2010 Share Skrevet August 19, 2010 Kule skilt lys. kor har du kjøpt dei ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå