MagnusHN Skrevet August 19, 2010 Forfatter Share Skrevet August 19, 2010 Kule skilt lys. kor har du kjøpt dei ? kjøpte de på bilkabel.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet August 20, 2010 Forfatter Share Skrevet August 20, 2010 Pappa, broren min og jeg hadde en felles bilvask i stad på hver vår bil. Så slenger ut noen bilder av bilene og simota luftfilteret. Er ikke noe location bildene er tatt på, så er ikke så store greiene. Nye bilen til broren min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet August 20, 2010 Share Skrevet August 20, 2010 Strøkent,hvor kjøpte du simota luftfilteret ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet August 20, 2010 Share Skrevet August 20, 2010 Men må bytte nyrene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet August 20, 2010 Forfatter Share Skrevet August 20, 2010 Kjøpte de på schmiedmann nyrene skal jeg bytte ja, har begynt å flase. Så de er ikke noe pene nå :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet August 20, 2010 Share Skrevet August 20, 2010 Det ble skikkelig nice,hvordan syns du luftfiltere var,tenkte på lyd å montering ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet August 21, 2010 Forfatter Share Skrevet August 21, 2010 Takk Jeg synes luftfilteret var meget enkelt å montere, også ble lyden mye sintere når man gasser på. Høres ut som den går litt bedre enn det den gjorde. Så er veldig fornøyd med det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet August 23, 2010 Forfatter Share Skrevet August 23, 2010 Da blir det verkstedtur på fredag igjen. Hadde time hos Sulland Auto forrige fredag men da hadde de selvfølgelig klart å få tak i feil bremserør. Denne må jeg bytte for å få den EU-godkjent, siden det var rustangrep på den. Og pristilbudet var ikke så lavt for å si det sånn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet August 23, 2010 Forfatter Share Skrevet August 23, 2010 Da blir det verkstedtur på fredag igjen. Hadde time hos Sulland Auto forrige fredag men da hadde de selvfølgelig klart å få tak i feil bremserør. Denne må jeg bytte for å få den EU-godkjent, siden det var rustangrep på den. Og pristilbudet var ikke så lavt for å si det sånn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet August 23, 2010 Share Skrevet August 23, 2010 feit den gårdsplassen deres ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet August 23, 2010 Forfatter Share Skrevet August 23, 2010 Den er ikke så dum den nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet August 23, 2010 Share Skrevet August 23, 2010 nei, skal ikke klage hehe. bedre en vår hjemme haha. der er det ikke mye og skryte av:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet August 23, 2010 Forfatter Share Skrevet August 23, 2010 hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet August 29, 2010 Forfatter Share Skrevet August 29, 2010 Vurderer nå å selge frontfangeren til fordel for M3 fanger. Da jeg synes bilen er i det laveste laget forran nå Blir lagt ut for salg i den nærmeste tiden. Rop ut om noen er interessert. Den er STRØKEN i lakken! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet September 4, 2010 Forfatter Share Skrevet September 4, 2010 Om noen har noen strøkne Bosch linselykter kan jeg være interessert i de. Send PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå