carlhaakon Skrevet September 27, 2010 Share Skrevet September 27, 2010 Se der ja Liker de lyktene der best jeg og. Er litt oldschool porr neinei de andre har mye bedre lys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet September 27, 2010 Forfatter Share Skrevet September 27, 2010 jojo det er så liten forskjell atte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Oktober 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2010 Litt hvordan interiør belysning ble. Er en stund siden det ble montert, og jeg ble veldig fornøyd med resultatet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Oktober 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2010 Da er bilen klar for treffet i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Oktober 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2010 Fikk en fin pakke fra schmiedmann i går, så da ble det montering av grillen og girkulen. Var godt å få ny grill, da den gamle hadde begynt å flasse, og girkulen m lys gjorde seg veldig!! Enjoy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Oktober 13, 2010 Share Skrevet Oktober 13, 2010 Kan ikke annet en å si pent pent å gjorde seg med nye nyrer.Girkula gir bilen et lite løft inni Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Oktober 13, 2010 Share Skrevet Oktober 13, 2010 Pen E36! Litt tacky med rød interiørbelysning bare Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Oktober 13, 2010 Share Skrevet Oktober 13, 2010 Røde lyse blir litt harry for min smak hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitrox111 Skrevet Oktober 13, 2010 Share Skrevet Oktober 13, 2010 Med rødt lys i taket ser det ut som du er klar til og plukke opp ett par eskortepiker og kose deg i redlight ^^, Utenom det, KJEMPE PEN e36 =) Liker stylingen din veldig godt, behold fronten din ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Oktober 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2010 hhaha er slik som er på de nyere BMW'ene da, bare hjemmelaget Greit å skille seg ut lit Blir samme lys som dette [EDIT] Ikke min på bilde, men ser likt ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Oktober 13, 2010 Share Skrevet Oktober 13, 2010 hehe ser litt tøft ut med rød belysning, men hvordan funker det praktisk? ser du noe i det hele tatt på kvelden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Oktober 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2010 ja. Lyser jo ikke akkurat ned i ansiktet, og det er heller ikke sjenerende. Hadde det vært det hadde jeg ikke giddi å hatt det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet Oktober 14, 2010 Share Skrevet Oktober 14, 2010 Rødt lys blir i forsvars sammenheng brukt som nattlys hvertfall, slik at du ikke skal miste nattesynet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Oktober 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2010 Bra med bakkeklaring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Oktober 14, 2010 Share Skrevet Oktober 14, 2010 Digger bakkeklaringen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå