Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 178
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

skal slippe å høre noe negativt om disse lyktene ja..:) regnet med at det var disse du landet på egentlig, da de absolutt er de peneste, og "skiller" seg ikke ut, men er fortsatt der som mørke lykter..8)

Skrevet

Perfekt med Blackline baklykter 8) Sølvdekor på siden hadde vært helt riktig, men jeg synes du burde ha krom nyrer. Jeg tror det ville passet bedre sammen med dekoren.

• 4 weeks later...
Skrevet

Har ennå ikke fått prøvd de sorte nyrene på bilen, men må prøve å få det til en dag.

Har hvertfall fått lakkert Alpina navnet på frontfangeren i sølv nå da, selv om mesteparten av tida jeg har til bilen går med til å holde den noenlunde ren. Ikke minst felgene, som ikke akkurat er praktiske til vinterbruk :)

Skrevet

Gratulerer med flott bil en virkelig headturner ! Kan det stemme att denne gikk i Ålesundsdistriktet før ? ,tror jeg ble passert av denne i tunnel til Ålesund en gang....

Alpina og Hartge er megagromt :)

Skrevet
Gratulerer med flott bil en virkelig headturner ! Kan det stemme att denne gikk i Ålesundsdistriktet før ? ,tror jeg ble passert av denne i tunnel til Ålesund en gang....

Alpina og Hartge er megagromt :)

Takk for det :)

Ja denne gikk i Ålesund helt frem til oktober i år, så det er meget mulig at det var denne du ble passert av ja.

Skrevet

Den fronten er rimelig digg å glo på hver dag, tenker jeg 8) Det hadde vært knall med noen skikkelige interiørbilder etterhvert.

• 2 weeks later...
Skrevet
Den fronten er rimelig digg å glo på hver dag, tenker jeg 8) Det hadde vært knall med noen skikkelige interiørbilder etterhvert.

Må prøve å få til noe interiørbilder etterhvert også, selv om det ikke er noe særlig ekstraordinært innvendig i denne bilen.

Skal bare få tatt en skikkelig rengjøring først. :wink:

Skrevet

Har fått prøvemontert sorte nyrer i dag, se dere får si meninga deres ut ifra de bildene som jeg har rukket å ta til nå. :)

Er ikke helt sikker hva jeg synes selv. Litt både og kanskje :wink:

IMG_3402.jpg

IMG_3401.jpg

Skrevet

Jeg har sorte nyrer selv, så kan jo ikke si det er feil, selvom sort og sølvgrå ikke nødvendigvis er det samme som sort og blå!;)

Personlig syns jeg at sort grill passer best på biler med lys farge, og din blå er for meg litt for mørk.

Tror faktisk jeg vil anbefale deg å ha original krom!;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...