spruddel Skrevet Oktober 17, 2009 Share Skrevet Oktober 17, 2009 Noe slikt noe Dårlig bilde da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn E39 Skrevet Oktober 17, 2009 Share Skrevet Oktober 17, 2009 Mmm nice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Oktober 17, 2009 Share Skrevet Oktober 17, 2009 skal slippe å høre noe negativt om disse lyktene ja.. regnet med at det var disse du landet på egentlig, da de absolutt er de peneste, og "skiller" seg ikke ut, men er fortsatt der som mørke lykter.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Oktober 17, 2009 Share Skrevet Oktober 17, 2009 Perfekt med Blackline baklykter Sølvdekor på siden hadde vært helt riktig, men jeg synes du burde ha krom nyrer. Jeg tror det ville passet bedre sammen med dekoren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet November 13, 2009 Forfatter Share Skrevet November 13, 2009 Har ennå ikke fått prøvd de sorte nyrene på bilen, men må prøve å få det til en dag. Har hvertfall fått lakkert Alpina navnet på frontfangeren i sølv nå da, selv om mesteparten av tida jeg har til bilen går med til å holde den noenlunde ren. Ikke minst felgene, som ikke akkurat er praktiske til vinterbruk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet November 14, 2009 Forfatter Share Skrevet November 14, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Soprano Skrevet November 14, 2009 Share Skrevet November 14, 2009 Gratulerer med flott bil en virkelig headturner ! Kan det stemme att denne gikk i Ålesundsdistriktet før ? ,tror jeg ble passert av denne i tunnel til Ålesund en gang.... Alpina og Hartge er megagromt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet November 14, 2009 Forfatter Share Skrevet November 14, 2009 Gratulerer med flott bil en virkelig headturner ! Kan det stemme att denne gikk i Ålesundsdistriktet før ? ,tror jeg ble passert av denne i tunnel til Ålesund en gang....Alpina og Hartge er megagromt Takk for det Ja denne gikk i Ålesund helt frem til oktober i år, så det er meget mulig at det var denne du ble passert av ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet November 14, 2009 Share Skrevet November 14, 2009 Den fronten er rimelig digg å glo på hver dag, tenker jeg Det hadde vært knall med noen skikkelige interiørbilder etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet November 23, 2009 Forfatter Share Skrevet November 23, 2009 Den fronten er rimelig digg å glo på hver dag, tenker jeg Det hadde vært knall med noen skikkelige interiørbilder etterhvert. Må prøve å få til noe interiørbilder etterhvert også, selv om det ikke er noe særlig ekstraordinært innvendig i denne bilen. Skal bare få tatt en skikkelig rengjøring først. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet November 23, 2009 Forfatter Share Skrevet November 23, 2009 Har fått prøvemontert sorte nyrer i dag, se dere får si meninga deres ut ifra de bildene som jeg har rukket å ta til nå. Er ikke helt sikker hva jeg synes selv. Litt både og kanskje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
code13 Skrevet November 23, 2009 Share Skrevet November 23, 2009 jeg likte krom. ser litt ut som fransk-mann bart med sort. men, sikkert noe helt annet i RL. Eller... jeg vet ikke...litt både og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet November 23, 2009 Share Skrevet November 23, 2009 Jeg har sorte nyrer selv, så kan jo ikke si det er feil, selvom sort og sølvgrå ikke nødvendigvis er det samme som sort og blå! Personlig syns jeg at sort grill passer best på biler med lys farge, og din blå er for meg litt for mørk. Tror faktisk jeg vil anbefale deg å ha original krom! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet November 23, 2009 Share Skrevet November 23, 2009 Jeg syns den bilen der kledde sorte nyrer knallpent. Thumbs up Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet November 23, 2009 Share Skrevet November 23, 2009 Behold dem Nydelige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå